Poslední recenze (6)
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička (2022) (seriál)
Nejhorší Marvelovka ever!
Flash (2023)
Oživení v bohužel neefektivním pojetí DC postav.
Outsider (2020) (seriál)
Ten konec radši ani nemá smysl komentovat...
Nejhorší Marvelovka ever!
Oživení v bohužel neefektivním pojetí DC postav.
Ten konec radši ani nemá smysl komentovat...