Recenze (203)
Za mořem (2004)
Chtěl jsem dát míň, ale už nechci. Neocenit něčí tvrdou kvalitní práci je těžký zločin a já jsem přeci slušný kluk. Obrovský nezvyk vidět Kevina Spaceyho swingovat ve smokingu a zpívat takové písně jako "Mack The Knife", "Beyond the sea".......nechci zapírat, že tyto písně i samotný styl mám hodně rád, možná i když scénář byl docela průměrný, tak obdivuju Kevinovo nasazení pro zpěv, tanec,režii a samotný herecký výkon. Teď už zbývá jen pořídit soundtrack. 70%
Opustit Las Vegas (1995)
Z tohoto filmu mám opravdu velmi zvláštní pocity, které se těžko vyjadřují. Napadají mě slova jako: kruté, smutné, skutečné, ale zároveň třeba skvělé...některé scény mi opravdu vyrazily dech....sledovat takové herce ještě za doprovodu tak skvěle vkusné hudby...moje spokojenost je na svém místě.
Sirotčinec (2007)
Takhle se to má dělat. Třásl jsem se, mrazilo mě v zádech, vyskakoval jsem ze sedačky..a nestydím se. Jsem rád, že jsem se dočkal kvalitního hororu po všech těch zklamáních (vystihl to uživatel Matty)..taková atmosféra se v kině vidí jednou za čas..ten čas proběhl...a doufám, že se ještě někdy vrátí zpět.
Flash Gordon (1980)
Flash Gordon je typický komiksový hrdina, který se vždy postaví všemu zlému a nezapomene pobláznit nějakou tu krásnou pozemšťanku. Originální, krásně barevné, zábavné, energické ( Díky Freddiemu- Flash - Ah - He'll save ev'ry one of us )
Temný rytíř (2008)
Je to k nevíře, ale tenhle film mě asi tenhle rok překvapil ze všech nejvíc. A pozitivně. Přes množství skvělé akce od výbuchů, bojů tělo na tělo, přes geniální herecké výkony všech zúčastněných, přes nezpatlaný nadupaný scénář se skvělým rozjezdem jenž skončí až po titulkách, po oscarový výkon Heatha Ledgera jenž může za moji spadenou čelist. To je minimálně na zlatý glób a jestli ne, tak budu zlej.
Con Air (1997)
Cage je správný taťka, Cusack je policejní nýmand, Malkovich je k nepoznání a Steve Buscemi s image doktora Lectera je nevšední. Celé dohromady je to však zábavné a s podivem kvalitně zábavné.
Kasandřin sen (2007)
Že by Woody skoncoval s komediemi a začal novou notorickou kapitolu lidských dramat? Inu, obojí mu jde výborně. Cassandra's Dream je rozhodně lepší než Match Point..je to taky zásluha skvělého výběru obou představitelů hlavních rolí.
Oko bere (2008)
Parádní oddychovka nejen pro Kevina Spaceyho. Příjemně koukatelný snímek, naštěstí solidní scénář s opravdu vtipnými scénami, kombinován v opravdu luxusních exteriérech Vegas (Já tam chci !!) Takže když to všechno sečteme výjde nám 70% což je jasný signál k rozdávání hvězdiček.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Docela pohoda. Je to taková Válka Roseových v komediálním stylu, jenž je přesně vpasována do hranice průměrné romantické komedie, kdë se sice objeví scény ve kterých vyprsknete smíchy, ale čekat od těch dvou tak silné výkony, že slečny a chlapci budou plakat dojetím držíc za ruce své partnerky a partnery...to opravdu ne. Je to příjemné do kina, bude to příjemné i doma u televize. Nic víc, nic míň.
Muži v černém (1997)
Bezvadná originální podívaná s bezvadnou ústřední dvojící. I titulní píseň je chytlavá...Here come the men in black men in black They wont let you remember