Recenze (160)
Clona (2014) (seriál)
Ubohé kamerové cvičení bez příběhu. Výraz: "Táhne se to jako sopel po štěrku" tímto dostává hmatatelný rozměr.
Grandhotel Budapešť (2014)
Film obsahující ten nejlepší a nejzábavnější útěk z vězení, jaký lze vůbec na velkém plátně viděti.
Pán času (2005) (seriál)
I přes kolísající kvalitu ohromná zábava vhodná k podávání v jakýkoliv den v roce, v jakoukoliv denní dobu a zajakékoliv situace.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Tak tenhle "hotel" si tu čtvrtou hvězdu opravdu zaslouží. Na pátou se však drze dere kupředu mílovými tempy.
Muž z oceli (2013)
Vynikající film. Crowe a Shannon rulez.
Zlaté opojení (1925)
Velké díky letnímu kinu na koupališti Dobrák v Brně a hudebnímu doprovodu Petra Váši s kapelou Ty Syčáci!.
Robocop (2014)
Obrovská spokojenost a úleva. Padilha to dal. I přes slabší zápletku je to poctivé remake s vlastní hlavou a srdcem na dlani.
Hra o trůny (2011) (seriál)
1S: 100%, 2S: 80%, 3S:100% ...., ... ale stejně jsem měl raději sáhnout po knize. Možná již nenapravitelný omyl.
Poslední vládce větru (2010)
Sraz dřeváků.
Život Adèle (2013)
Herecky a vizuálně přímo epické a odvážné dílo. O mnoho více vzrušující a mysl dráždící než mediálně donekonečna propíraná Trierova Nymfomanka.