Recenze (160)
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Je to opravdu nabušené. Je to zábavné. Je to strhující. Je to občas, tedy asi jen jednou (Dubaj) napínavé a v neposlední řadě především vizuálně dravé (a zase ten Dubaj). Dokonce i ten konec, kdy se "TEAM"ová práce rozjede na plné obrátky mě tolik nepopudil, jako celková vykalkulovatelnost. Špatný scénář také není. Spíše trpí neoriginalitou a nezáživností. V časovém objemu malá účast záporáka, který na tak malém prostoru nedokáže v člověku vzbudit respekt je po třetím dílu, kde kraloval P.S.H. trestuhodný až odpudivý zločin, za který by někdo zasloužil pověsit hlavou dolů z Chalífovy veže.
Země kůlů (2010)
Vskutku nečekaně povedené "postapo" s prvky hororu. Pánové k látce holt přistoupili s nadšením. Spousta sqelých scén a depresivní atmosféra doslova hladí po duši.
Green Lantern (2011)
Bože, taká fušařina a za takovýhle peníze se nevidí každej den.
Drive (2011)
Všechny rozpoluplné reakce plně chápu a jsem si vědom že tohle každýmu nesedne. Mě to pohltilo a od první do posledí minuty jsem z plátna nespustil oči. Absolutní stajlovka. Krvavé, napínavé a nekompromisní drama. Akční film od toho opravdu nečekejte.
Thor (2011)
Iron Man rutina. Hulk... bože , co jen o tom průseru napsat. CAP? J.J. ať hnije v pekle. Konečně někdo našel cestu a udělal parádního Avengera. Kenneth se v tom prostě neztratil. A já zvedám oba palce.
Zrození Planety opic (2011)
Weni Widi Weta. "NO".Caesar is Home. Andy Serkis. Božský, mrazivý a emocionálně nadupaný blockbuster, nebo jak se to slovo píše. Skvostné sci-fi a nádherný odpočinek od comicsového běsnění a robotího megalomanství. Před panem Wyattem smekám svůj obstarožní kšilt. Caesar se najednou stal jedním z mých oblíbených hrdinů.
Captain America: První Avenger (2011)
Celou dobu mě neopouštěl pocit, že jsem tohle, ale v mnohem lepší podání viděl už u Hellboye nebo Indiany Jonese (divný, ja vím). Navíc podobná tématika se mě hnusila u Wolfensteina. Podivný retro patvar, ošem pozor, s obrovským sympaťákem v hlavní roly, kterej mě donutil tam ty 2 hvězdičky nakonec dát. Joe Johnston je ovšem rutinér ala Favreau nebo Ratner. Bez invence a překvapení. Palec dolů a Johnstona na pranýř za další proj....ý prachy z bezedné Hollywoodské pokladnice.
Sucker Punch (2011)
Snyderův nejslabší počin, tak nějak ani ryba, ani rak.
Kick-Ass (2010)
Ultimátní kopanec přímo do prdele. Mix humoru, dokonalé akce a opravdových emocí. Film zařezávající do sedačky. Po dlouhé době geniální Nicholas Klícka. Další superlativa sou už holt zbytečná.
X-Men: První třída (2011)
Matthew Vaughn vrací x-menovské universum opět do přední linie filmových kvalit a neutuchající zábavnosti. Ústřední duo je sqelé. Záporák přímo geniální a to již teď kultovní cameo: " go fuck yourself" nakopává prdel i celému 2 roky starému snímku o Wolverinovy. Doufám že se ti mimózní žabaři Ratner a Hood už taky stihli podívat, jak se má zacházet se zavedenou značkou. PS. I kdyby se letos ti mimozemští roboti rozložili na ty nejmenší součástky, tak tohle těžko překonají. O dalších marveláckých počinech snad ani psát nebudu.