Recenze (160)
RocknRolla (2008)
Další sqelá English Ritchie Gangsta megapodívaná. Marc Strong rulezzzz
Funny Games USA (2007)
Nejsem nijak dotčen původním ztvárněním. Haneke asi bude jeden z těch okrajů filmového průmyslu, který bude dráždit a inspirovat. A to nejen ty, kteří mají chuť vzít kameru a začít natáčet. Jedna z nejrafinovanějších věcí, co jsem kdy měl možnost vidět.
Drsný časy (2005)
Rozhodně není tento snímek zrovna šálkem dobré kávy, kterou si chci dopřát. Bale je jako vždy ostrý a přesný jako břitva. Vše ostatní je ale jen jakási nepovedená taškařice...
Battle Royale (2000)
Jen málo chybělo k perfektnímu zážitku. Námět je ovšem senzační. Dostat něco takového do rukou Kubrick nebo Fincher.???
Spalovač mrtvol (1968)
Hrušinského životní role. V kontrastu s tímto dílem vypadá dnešní tvorba českého filmu prachbídně.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Jeden z vrcholů tohoto žánru a to nejen u nás, ale celosětově. Spolu se Spalovačem mrtvol největší klenot naší kinematografie.
Michael Clayton (2007)
5 hvězdiček za Ústřední trio Wilkinson, Clooney a Swinton.
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
O třídu lepší než předchozí díl. Mnohem ucelenější a vyzrálejší.
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Masitá gangsterka z francouzské školy. Cassel je frajer.
Batman: Dead End (2003)
Ukázat konec?? Tolik mrtvejch vetřelců a predátorů by bolo drahé a velice drastické.