Poslední recenze (43)
Baby Driver (2017)
Letní filmopopík do kina, který jsem viděl bohužel na počítači a v zimě. Přesto jsem se bavil. Herecký tým mě opravdu bavil, zvlště cvok si to jel ve stylu SLJ zamlada, a to nikdy u černochů není na škodu, pardon. Většinu songů bych si samostatně nikdy nepustil, ale takhle se mi opravdu líbil celý repertoár a když v rytmu Queenů začne přestřelka, je to prostě převelice cool. Hlavní hrdina je k sežrání, i když bych to do tohohle herce nikdy neřekl. Chtěl jsem dát tři, protože závěrečné rozhodnutí pana Doctora je těžce scénáristická berlička, jinak řečeno - shit jak sviňa. Ale protože je opravdu atraktivní záležitost a pěkně to odsýpá a vůbec je to celkem sexy filmík, dám čtyři. 70%
Grinch (2018)
Šel jsem na to naprosto bez očekávání a odcházel jsem s úsměvem. Milá pohádka, ze které ta Vánoční atmosféra září na všechny strany. Decentní humor, decentní tlačení na city a skvělý Grinch jako morous, kterému člověk musí fandit. Zvlášť jeho propracovaným technologickým vychytávkám a obéznímu sobákovi. Velmi silné tři hvězdy. Víc takových oddechových pohádek. Kozel v období páření je dokonalý.
Kubo a kouzelný meč (2016)
Krásný animák. Žádný šablovitý výplach, na který starší člověk do hodiny zapomene, nebo ho dokonce místy prozíve. Tohle jsou emoce, temnota a krása. Řekl bych, že co se emocí týče, tak shned zaCoco asi nejsilnější animák poslední doby a atmosférou ho dokonce předčí. Závěrečná pointa je něco, na co se skoro nic z "obyčejných" pohádek nechytá, protože ukazuje, že některé věci vrátit a zvrátit prostě nejdou. Můžeme se s nimi jen smířit, teprve potom nás může čekat něco jako dobrý konec....A závěrečné titulky mě donutily přihmouřit oči a napálit plnou, protože tohle je umělecké dílo. PS:Tohle je Kvothe jako vyšitý. Kdo četl Jméno větru, ten ví. Láska.