Poslední recenze (35)
Most do země Terabithia (2007)
Nádhera. Fantazie. Návrat do dětství... Musím říct, že mě to dostalo mnohem víc, než bych vůbec chtěl. Sice celkově z toho všeho leze lehce pesimistická atmosféra a k slzám dojetí opravdu často není daleko, ale zároveň je to prostě krásné a poetické. A hlavní představitelka je prostě děvče do nepohody. Mimochodem celkem dost mi připomínala mladičkou Kieiru Knightley či Natalii Portman. Nebo spíš něco mezi nimi...
Nabít a zabít (2006)
Přišel, viděl, (skoro) zvítězil. Skoro tak bych mohl charakterizovat tento snímek, který ke mně dorazil, nečekán, nezván a svým koncem se mnou otočil a mě tím probudil... Už nějakou dobu jsem nezažil takový příděl hereckých es, vtipu, napětí a (skoro) nečekaných zvratů. Ovšem v okamžiku, kdy přichází konečné rozuzlení, se přeci jen styl trochu mění a jak už tady bylo několikrát zmiňováno, až možná příliš připomene tarantinovské eskapády. Ač to není nijak vyloženě špatné, část mého (skoro) maximálního hodnocení to ubere i v součtu s vědomím nepopíratelného faktu, že podruhé už to prostě nemůže být ono.
Iron Man (2008)
Fakt je, že jsem se na to těšil už od traileru a prvních recenzích. A taky to, že mám podobné kousky moc rád. Jenže asi i díky tomu mě výsledek zase natolik nedostal, jak jsem původně čekal... Tak nevím. Downey je super, vtipnost ucházející, story rovněž, efektíky a zvuky bomba - byť chvíli to až moc připomínalo Transformers, tah na branku slušný, pravděpodobnost zařazení se po boku komiksových legend typu X-Men nebo Spiderman velká, nicméně stále zůstává můj dojem lehce rozporuplný. Na 3* je toho škoda, na 4* to trochu ztrácí dech... Ale jo, snad to dvojka potvrdí.