Recenze (196)
Symptom Pandorum (2009)
Velmi podařený snímek
Equalizer (2014)
Perfektni
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Potřebujete pomoct?Víte kam se obrátit...
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Historickeho zanru je vzdy malo.Toto zpracovani ma sve temne kouzlo a zvlastni vyusteni nekterych jinak notoricky znamych sekvenci filmu.Bohuzel nevyrazni herci celkovy dojem kazi.Nebyt jako vzdy skvele Evi Green,musel bych hodnotit daleko mene.
Meg 2: Příkop (2023)
Jsem spokojen,co jsem ocekaval,to jsem dostal a o zralocich je toho celkove malo,takze za tuto dvojku diky.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Skvely tesim se na dvojku
Nebezpečný klient (1994)
Dobry film
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
Na svou dobu skvely
Pilot: boj o přežití (2021)
Rusove valecne filmy umi a tenhle byl taky dobry.Jak bylo psano vyse,kdyby to byl film USA chvalili by ho vsichni do nebes.Bohuzel nemce ale porazili Rusove,tak je film logicky spatny.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Film se mi libil i kdyz na archu to nikdy mit nebude ale diky Fordovy a Cate stale super,jen ty mimozemstani tam nesedeli.