Recenze (196)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Zbytecny film,nehezka hlavni predstavitelka,velmi slaby pribeh a nedulezity artefakt ale presto diky nostalgii a predevsim diky Fordovy davam plne hodnoceni.
Anatomie zrady (2020) (TV film)
Film o zmene cloveka z demokrata na muze ktery se snazil jen prezit,se mi libil.Jinak se o tom polemizuje v backorach u tv a jinak v realu,kdyz se probudite a nemci obsazuji Prahu a cekate na gestapo,jestli zazvoni u dveri...
Mayday (2023)
Diky Butlerovy koukatelne ale jinak slabe B.Gerarde je potreba pridat :-)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Absolutni spicka
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Super
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Dustojne pokracovani
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Ne tak skvele jako jednicka ale stale dobre
Útok z hlubin (2018)
Skvely akcni film
Boj o Hedvábnou stezku (2015)
Miluju rimskou risi,proto pro me jednoznacne super.Dobry dej,perfektni zpracovani a zajimava zapletka o kdysi ztracene legii na hedvabne stezce,podporena i zminkami v dejepise.Brody super zaporak,Jackie dobry kladas a Cussak jinde nevyrazny,tady se da zhlednout...
Konference (2022)
Je to vyrazne slabsi nez film s Kenneth Branaghem ale stale je to koukatelna hruza o neuveritelnem pristupu lidi,vlastne ne lidi ale monster,kteri sami sobe verili,ze maji pravdu a postupovali opravdu bezohledne.Kazdy by tento film mel videt,driv nez si zacne hrat na valku.