Poslední recenze (12)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
That was a best acting i´ve ever seen in my life..... Rick fucking Dalton
Dokonalý smysl (2011)
Nebudu chodit kolem horké kaše ale na konci jsem měl vlhčí pod-očí ... Tenhle film se do mě trefil... Celý koncept "konce lidí" touto emocionální formou byl opravdu něco jiného a mnohem silnějšího než jakákoliv nákaza/meteorit/aliens...
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pro mě rozhodně aktuálně překvapení roku... knihu sem bohužel nečetl ale po premiéře RPO se nemůžu dočkat až si to přečtu a představím si to sám ... Za mě 10/10 a holly hand granátu už chybělo pouze pověstné "Háleluja"