Poslední recenze (23)
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Ta jedna je za to, že jsem to ( ikdyž na dvakrát) dokoukal. Každý, kdo se k této taškařici propůjčil, musí určitě znát svou hodnotu.
Vysvobození (1972)
Kdo se chce podívat na horor, tak rozhodně nedoporučuji toto dílko.... Nevím, kde na to autor obsahu přišel. Každopádně jako drama působí výborně. Skupinka pánů v letech, kteří se musí vyrovnat nejenom s peřejemi řeky. Atak prostých vesničanů není nikterak drtivý, ale se zanechanými šrámy se vyrovnává každý po svém. Sedmdesátková kamera, krásná příroda...
Pátek třináctého (2009)
Žádný překvapení se nekonalo, je to prostě slaboučké.. Nispel se snaží naservírovat v krátkém časovém úseku, velké množství docela povedených zabijaček.. Ovšem hledat jakoukoli logiku v chování postav je naprosto marné. Ta rozbitá GPSka byla určitě Jasona, jinak si neumím vysvětlit tu jeho výbornou orientaci v terénu. :-) Jinak ten macho "this is my house" si to jednoznačně zasloužil.. No a závěr? Mohl to být konec jedné legendy (ikdyž hloupý).
Poslední deníček (4)
Evil Dead (2013)
..