Poslední recenze (37)
Jack Reacher (2022) (seriál)
První řada byla v pohodě, druhá k nepřežití nudná. Hlavně ten nesympatickej tým kolem něj. Většinu stopáže jsem přetáčel, zastavil jen u pár bitek a ty se samozřejmě zvrhly v rychlostřih, aby nebylo vidět, jak ženská část týmu nezvládá souboje.
Prokletí Salemu (2004) (TV film)
V některých věcech se předlohy drží víc, než verze z roku 1979, v některých částech zase zbytečně přidávají nepotřebné. Starší verze je podle mě lepší. Ale největší fail je asi účes hlavního hrdiny. :)
Oppenheimer (2023)
Nejdelších 150 hodin mého života. Tak dlouhé mi to připadalo. Těšil jsem se na trochu historie a trochu fyziky a dostal jsem Umučení Oppenheimera. Celý film se pouze řeší soudní proces, co nebyl soudní proces a hádání se, kdo byl větší komunista, protože platil stranický známky a kdo líčil na koho a kdo byl větší podrazák a bylo to taaaak nudný! Ztracený tři hodiny. A to, že film pořád skáče v ději do minulosti, zážitku taky nepomáhá. A nechápu, proč tenhle film potřebuje imax, 95% filmu si lidi povídají v místnosti.