Recenze (44)
Lady Terminator (1989)
šílená kopie Terminátora 1, který to opravdu myslí vážně. Efekty jsou úchvatné a herecké výkony ještě víc. Nezapomenu na dialog dvou mladíků na pláži, zdůrazňující svou opilost a touhu po nějaké té ženské např. Královně jižních moří, která jim najednou přichází vstříc.
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Parádní seriál plný absurdního humoru, který se hlavně v prvních dílech dost často střídá s dlouhými nudnými scénami. Ty se naštěstí postupně ztrácejí a poslední díly tak dostávají opravdu šílený náboj.
Persepolis (2007)
Film zaujme už svou animací a samotný příběh to už jen celé umocňuje. Chvílemi zamrazí a vzápětí se divák hned pousměje. Jak film tak i samotný komiks vřele doporučuji.
Bobule (2008)
Jedna z nejhorších komedií nové ery. Další chybu s druhým dílem opravdu neudělám. Od odpadu to zachránily nádherné přírodní záběry, ale to je tak celé. Nedá se tomu smát a už vubec ne to koukat, opravdu nuda.
District 9 (2009)
Po delší době opravdu povedené sci-fi. Příběh není tak přímočarý jak jsem se obával, no i když pár scén je lehce předvídatelných. Surovost samotného sektoru, dokumentaristický začátek a chtivost lidí zaujmou i náročnější diváky.
Ichi the Killer (2001)
Dnes již klasika mezi filmy o násilí a krvi. Zde je možná té krve a utrpení ještě více než by člověk normálně čekal a právě v tom je jeho úspěch. Lehce nudné scény jsou rychle střídány různými druhy destrukce lidského těla.
Visitor Q (2001)
Opravdu povedené ztvárnění několika sadistických extrémů a úchyláren. Místy až bizardně vtipné scény jsou propojeny né nevinou osobou, která rozhodně není jen přihlížejícím. Snímek nic neřeší, ale jen poukazuje na jednotlivé lidské zvrácenosti.
Avatar (2009)
Zajímavé rodinné scifi a přitom první film, který mne nalákal na 3D projekci. Efekty byly opravdu průlomové a snad se budou používat i na něco krvavějšího. Děj je opravdu jednoduchý (místy až nesnesitelně), ale i přesto lze nalézt pár dobrých replik a narážek.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Zatím nejvíc akční zpracování vetřelce, bohužel na úkor děsu a strachu. Kamera, efekty a herecké výkony byly dobré, ale zato celý děj byl plochý až přímočarý. Přesto že mne film docela zklamal, tak jsem se na něj dokázal několikrát kouknout znovu (asi kvůli pár vtipům a efektům se zbraněmi). Snad bude (pokud bude) další díl více hororovější.
Vlkodlak (2010)
Docela povedený remake, který teží především z efektů a relativně známých hereckých jmen. Přesně film na jedno shlédnutí, ale nešťastná to tečka za vynikajícím festivalem Otrlého Diváka 2010.