Recenze (417)
Lovec policajtů (2001)
Jedinej film se Seagalem kterej sem dokoukal do konce
Falešná kočička (1937)
Máma vaří, pere, mipsylonuje..
Mars útočí! (1996)
Asi jedinej podprůměrnej film od Burtona
Životní zápas (2005)
USA - Anglie 1:0 (1:0) 29.06.50 (18.00) Belo Horizonte, Estadio Mineiro (+10000) Datillo Itálie, Galeati Itálie, Delasalle Francie USA: Borghi - Keough, Maca, McIlvenny (c) - Colombo, Bahr - Wallace, J.Souza, Gaetjens, Pariani, E.Souza Anglie: Williams - Ramsey, Aston, Wright (c) - Hughes, Dickinson - Finney, Mortensen, Bentley, Mannion, Mullen Branky: 38. Gaetjens 1:0 (v 59. Borghi chytil penaltu Mortensenovi)
Stalker (1979)
Lehce bych to prostříhal a bylo by to dokonalé. V kině musí být Stalker výjimečný zážitek
Jump Street 21 (1987) (seriál)
Richard Grieco a Johnny Depp :-------)
King Kong (2005)
Možná kdyby to trvalo jen hodinu, možná kdyby se vyměnili všichni herci kromě Brodyho, možná kdyby mě braly triky tak jako většinu z vás, možná kdyby se to nejmenovalo King Kong, možná bych tomu dal jednu hvězdičku
Černočerná tma (2000)
výborný béčko a nejlepsi film Vina Diesela
Dětská hra (1988)
Kultovní horor z mého dětství, děsí mě ještě dneska
Trosečníci (2002)
Vidim to podobně jako Eye Candy