Recenze (25)
Transformers (2007)
Rozhodně nejlepší díl. Né jako Transformers 5 (odpad).
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Tak tohle je vrchol, konec pro plechovky
Leviathan (1989)
neco jako vetřele, ale nudnější,hloupější, a prostě mnohem horší. U filmu sem se vůbec nebavil. A ten konec nemám slov, strašně trapný.
Mělčiny (2016)
Film má spoustu dobrých nápadů,má to krásnou kameru, nádhernou paletu barev a rychlé tempo. Blake Lively je sexy. Filmu bych dal takových 7/10, jeden bod strhnutý za hodně trapný konec, který mě sklamal.
Spider-Man (2002)
spider-man od riimia je TOP, a žádnej jinej spiderman to nikdy nepřekoná.
Pátek třináctého (2009)
SHIT
Arachnid (2001)
Doufám že bude pokračování :)
Logan: Wolverine (2017)
Tak tohle bylo neskutečný, moc sem od filmu nečekal ale film se sakra povedl. TOP film 2017. Film mi zůstane dlouho v srdci, fakt TOP.
Terminator Genisys (2015)
SHIT, jediné dobré díly byli první 2, zbytek SHIT spolu s tímhle. Tento díl byl vrchol sraček, nemůžu uvěřit kam tato série klesla.
Blbý a blbější (1994)
Super TOP komedie