Recenze (25)
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
největší cancer, tolik sem se těšil ale byl jsem strašně sklamán
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Real shit
47 metrů (2017)
dobrej cancer. Za mě 30%
Rychle a zběsile 8 (2017)
Tohle už není rychle a zběsile ale avegers.
Tiché místo (2018)
Skvělé, film předčil mé očekávání. Film si hraje s napětím, a je to super. U filmu si ani na chvíli neodpočinete. Prostě perfektní žánroví film. Napínavé na hlavně zábavné. S postavami se rychle z žijete, a začnete je poznávat. Za mě 75%.
Anihilace (2018)
Pěkné barvy, kamera, zvuky.To je bohužel vše. Konec byl špatně vysvětlen, vůbec sem ho nepochopil. Za mě hodně divný film. 50%.
Jurský park (1993)
No to mě p**** neskutečné, úžasné, skvělé, boží prostě nemám slov....Za mě 100%
Žralokonádo (2013) (TV film)
To byl jeden z nejlepších filmů co sem viděl, perfektní scénář a akční scény ze kterých je vám špatně. Rozhodně se na to koukněte alespoň promrháte 86 minut svého života, a dostanete rakovinu a ebolu dohromady. Za mě 0%.
Solo: Star Wars Story (2018)
Za mě super letní Star Wars jízda. Akční scény suprové, zaručeně se nebudete nudit. Příběh sice není nejlepší ale ujde to. Za mě 70%.
Black Panther (2018)
Podle mého názoru se film nepovedl, čekal jsem mnohem víc. Ale dost se mi líbila hudba která byla oproti jiným márvelovkám mnohem výraznější. bohužel musím vytknout slabší příběh, který nebyl moc zábavný. Ale zase jako popcornovka to nebylo špatné. Za mě 65%.