Recenze (541)
Černá roucha (1983)
3,5*
Malá mořská víla (2023)
Animovaná Malá mořská víla je můj nejMÉNĚ oblíbený Disney animák. Proto jsem byl zvědavý na hranou verzi. Až na chvilkami zvláštní efekty ve vodě, mě vlastně velmi mile překvapila. A Halle je super.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Rocketova dějová linka není špatná, ale pokusy na zvířatech nejsou jako téma dost silné pro celý film tohoto žánru. Určitě se s tím vypořádali lépe než Pravá blondýnka 2, ale ne o moc. Chybí mi zde dostatečná dávka humoru, která je pro Strážce typická. Velmi slabý, lehce zapomenutelný padouch. Celkově zklamání.
Nimona (2023)
Nimona není dějově originální, ale je zábavná a vizuálně velmi povedená.
Muži v černém 2 (2002)
No děj až tak špatný není, ale ty efekty jsou chvilkami opravdu zlé, což je na rok vzniku zarážející.
Zlatá labuť (2023) (seriál)
Seriál by se dal charakterizovat jako husa, ktará si hraje na labuť.
The Last of Us (2023) (seriál)
Že hra s tímto názvem existuje jsem slyšel, ale to je celé. Nepatřím tedy mezi skalní fanoušky a po pravdě mě to vůbec nebavilo, spíš nudilo.
Babylon (2022)
Jako bych sledoval deset filmů splácaných do jednoho. Bohužel těch deset už jsem vlastně v jisté formě viděl a byly mnohem lepší. Šílená stopáž. Po dvou hodinách jsem zvažoval, zda má cenu se dále trápit. Historický Babylon byl možná jeden velký mess, ale to neznamená, že to musel být i tento film.
The Last of Us - Drž mě za ruku (2023) (epizoda)
Bože to je nuda, ja to asi do konce nedam.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Dungeons & Dragons jsem neznal, nehrál a tak nějak mi to přišlo jako průměrná fantasy.