Recenze (75)
Irčan (2019)
Možná kdyby si dámy odpustily zastávky na cigárko každých 5 minut, nemusela mít tahle "žvanírna" (sorry jako), tedy film, neúnosných 3,5 hodiny, ale třeba snesitelné 2 hodiny.
AZ-kvíz tentokrát s Fortunou (2022) (pořad)
Nápad na fotbalový speciál jako sportovní fanoušek rozhodně kvituju, ale tvůrci otázek si zřejmě řekli, že už je to nebaví, a namrskali mraky otázek s totožnou odpovědí nebo jen lehce odlišné. Přitom mohli přijít s tolika dalšími jmény lidí, stadionů atd., aby všechny otázky byly unikátní. Sám bych měl spoustu návrhů - a to jsem začal fotbal (vzhledem k svému mládí) "až" v roce 1996... A ty komentáře ostatních uživatelů, že jsou otázky moc jednoduché nebo že ty lidi nic neví, jsou jednoduše ubohé...
Národní třída (2019)
Předlohu neznám, ale tohle "dílo", co jsem viděl, bylo o délce filmu, obsahem a zpracováním jako seriál, kde ale nedostanete víc než jen tuhle dlouhou epizodu, u které si na konci říkám WTF?! Neustřihnul někdo konec filmu? Kde je nějaké smysluplné rozuzlení některých scén nebo snad celého filmu (to bych chtěl asi moc)? K tomu ještě přičtu absolutně nesympatické agresivní hovado jako hlavní "hrdina", které mentálně a sociálně zamrzlo asi někde ve svých flashbacích...
Jantarová komnata (2012) (TV film)
Nic moc se nezlepšilo. Na tohle pokračování se vztahuje úplně ten samý komentář jako u Kopí osudu...
Kopí osudu (2010) (TV film)
Takový jalový (a málo originální) mix Indiana Jonese a Flynna Carsena...
Křtiny (1981)
Po zhlédnutí pro mě lehce iritujícího Králíčka Petra a absolutní ztrátou času s Ligou spravedlnosti Zacka Snydera jsem narazil na tento čs. film a řekl jsem si, že by to mohla být dobrá výplň mezi zápasy hokejového MS. A moje očekávání bylo dokonce předčeno. Spousta vtipných scén, které nepůsobí trapně, žádné "propagandistické" scény, stopáž tak akorát. Snad jen ten závěr filmu jsem si představoval asi trošku jinak, ale celkově na mě působil film velmi přirozeně a nenuceně, tedy lepší 3*.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
MOŽNÝ SPOILER: Pro ty, kdo tuto prodlouženou verzi Ligy spravedlnosti z roku 2017 ještě neviděli, říkám na rovinu - nic nového a zasádního nečekejte. Kdo tvrdí, že jde o úplně nový film, tak si lže do kapsy. Není to sice režisérská verze stejného filmu, figuruje samostatně, ale právě proto si nezaslouží lepší hodnocení. Po 4 letech jsme se dočkali v podstatě jen neúměrně prodloužených scén, které se tím stávají nudnými. Prostě vyhozené peníze a plýtváním lidskými zdroji a časem. Přežil/vydržel jsem však celé 4 hodiny. Ano, slova přežil a vydržel to vystihují naprosto přesně. Celou dobu si říkám "wtf? co ten film přinesl nového a zajímavého?" Za vše hovoří i to lesklé a přihřáté brnění, které dostal Steppenwolf v této verzi. Vůbec se k němu nehodí. Mnohem lépe vypadal bez něj v původním filmu.
Kurýr 2 (2005)
Jako parodie na Jackieho Chana možná dobré, ale jako regulérní akční film? Triky hodně mizerné, akční scény k smíchu...
Noční hra (2018)
Nemůžu si pomoct, ale u Jasona Batemana se mi pravidelně stává, že hraje ve filmu s velmi zajímavým námětem, ale, omluvte mi ten výraz, "sračkoidním" pojetím a zpracováním. Nejen zde, ale např. i u obou dílů Šéfů na zabití nebo Z cizího krev neteče mě nadmíru iritovala lidská stupidita, neschopnost "najít svoje koule" a za sebe se postavit. Bohužel tedy nemůžu dát víc, i když je mi Jason sympatický.