Recenze (86)
Je to i můj život (2009)
Citové vydírání jak sviňa.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Po dodívání první série dávám plný počet. Takhle detailní a realistické dílo se jen tak nevidí. Po třetí sérii: A ani druhá a třetí série na tom nic nezměnila.
4teens (2011) (seriál)
Pozor, viděl jsem jen díl a půl! hodnocení není objektivní! A proč jsem se na to vlastně díval? Nejdřív jsem dal odpad, protože jsem byl na seriál naštvaný z osobních důvodů (ségra se na něj dívala a zabírala tím televizi). Pak jsem si řekl, že je to trochu unfair, a podíval jsem se aspoň na ten kousek. A je nutné uznat, že to až taková sračka není. Postavy mě občas zajímaly a ty komiksy byly občas povedené. Na hranici jedné a dvou hvězdiček.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jedna z mých nejoblíbenějších knih přechází na obrazovky, a to mimořádně dobře natočená. Co víc si přát?
Šest dní, sedm nocí (1998)
Ta ženská měla fakt pěkný oči. Dialogy mezi ní a Fordem byly v první polovině fakt vtipný. Žádné další pozitivum nenacházím.
127 hodin (2010)
Zklamání. Přemýšlel jsme i o třech hvězdičkách.
Černá labuť (2010)
Aronofsky prostě umí stupňovat emoce jako nikdo jiný, a když má k tomu tak skvělou herečku, jako je Natálka, stačí to na plný počet hvězdiček. A to i přes značnou teatrálnost a skutečnost, že se ve svých filmech opakuje.
Dexter (2006) (seriál)
1. série: Ze začátku mi to přišlo nechutné a nezábavné. Postupem času jsem se však do toho tak nějak dostával, zvykl jsem si na koncept a děj se postupně zahušťoval. Tato gradace vyvrcholila v cca posledích 4 dílech série, které jsem sledoval na jeden dech a které považuju za jeden z mých největších zážitků, co se týče audiovizuálních děl vůbec. 98% 2. série: Hlavní dějová linie slabší, ale stále solidně vygradovaná a zajímavá. Seriál pořád patří k tomu nejlepšímu, co lze dnes najít. 93% 3. série: Ještě slabší hlavní dějovou linii a už trochu okoukaný koncept zachraňovalo mnoho skvělých bočních dějových linií a v některých dílech velká porce černého humoru. 91% 4. série: děj o něco zajímavější a navíc se dvěma velkými nečekanými zvraty a snad nejlepším momentem z celého seriálu ("Hello, Dexter Morgan"). 95% 5. Série: Seriál stále neztrácí své kvality, i když zde chyběly výraznější "wow momenty" a nepředvídatelné zvraty. Julia Stiles byla super. 93%
Život pod vodou (2004)
Souhlasím se Shimitzem. Taktéž nechápu, co se mu na téhle sračce tak líbí. No dobře, tak hrozné to není. Spíš průměrné.
Barbar Conan (1982)
Bez té hudby by to byly maximálně dvě hvězdičky.