Recenze (614)
Tango a Cash (1989)
Tango a Cash je podle mě jeden z nejlepších Stallonových filmů. Parťáka mu dělá Kurt Russell, takže by se stěží hledala lepší dvojice. Film je plný dobrých hlášek a má celkem dobrý příběh. V roli hlavního záporáka se blýskl Jack Palance - mafiáská postava jak se patří. K dokonalosti mi chyběly jen lepší souboje. 80%
Cliffhanger (1993)
Jeden z nejlepších filmů Stalloneho. U Stallonových filmů je klasické, že je dobře vykreslená psychika postav. Je tomu tak i u Cliffhangera. Dobrá kamera, napínavý příběh i slušní herci ve vedlejších rolí dělají z tohoto filmu slušnou podívanou.
Přímý zásah (2004)
Jedna hvězda za Dolpha Lundgrena.
Aljaška v plamenech (1994)
Aljaška v plamenech byla režijním debutem Stevena Seagala a stala se už kultovním filmem. Již od začátku je vidět, že se jedná o špičkový akční film. Ve filmu je plno explozí, bitek i akčních scén. Steven Seagal i Michael Caine předvedli vynikající herecké výkony a dokonale zapadli do příběhu. Ve filmu je vidět skvělá práce kamery. Jsou zde nádherné záběry přirody na Aljašce, sympatická muzika a děj má dobrý spád. Hodnocení 45 procent naprosto neodpovídá kvalitě tohoto filmu. On Deadly Ground by si zasloužil minimálně červené hodnocení. Když vidím, jak vysoká hodnocení tady mají akční trháky Jeta Li či Tonyho Jaa, musím se smát, protože Aljaška v plamenech je top akční film a ať si říká co chce, měla by tu prostě červené hodnocení mít!
Kráčející skála (2004)
Hodně slušný akční film, který má celkem originální příběh. Potěší dobrá hudba a kamera. Souboje také nejsou špatné, takže celkově jsem spokojen. Bez The Rocka by to asi bylo horší, ale ten díky svému charizmatu film táhne, a tak dávám 75%
Přátelé (1994) (seriál)
Velmi známý sitcom, který ani po x-tém zhlédnutí nenudí. 90%
Čelisti: Pomsta (1987)
Tohle už je naprostá slátanina. Nic jiného než odpad, odpad a znovu odpad!!!!!!!!!!!!
Čelisti 3 (1983)
Klasický příklad toho, že velká část filmových trilogií se od prvního dílu výrazně zhoršuje.
Incantesimo - Okouzlení I (1998) (série)
Nejhorší evropský seriál, jaký jsem kdy viděl.
Blade 2 (2002)
Tento žánr filmů nemám rád. Mělo to ale nápad, souboje taky ušly a vizuální efekty byly taky dobré. Přesto mě to zas tak nezaujalo a víc než 3 hvězdy nedám.