Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Naprosto vše, co jsem od toho filmu očekávala, se potvrdilo..
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nádhernej film, co pohladí po duši a vžene vám slzy do očí. Další skvělý výkon Osmenta, nezapomenutelný medvídek (inteligentní plyšový chlupáč). Výborné propracování myšlenky vzájemné éry lidí a robotů.. Vrcholem filmu je pak samotný závěr, kdy se Davidovi splní jeho sen a Monika ho má ráda...
Svět podle Prota (2001)
Fakt hodně dobře udělaný film.. Moc dobře se dívalo na Kevina Spaceyho.. Uvěřit, neuvěřit, že je opravdu z K_PAXu.. :-)
Stmívání (2008)
Krásně procítěně okouzlující film..Pokud věříte na lásku na první pohled (vůni) i více světů, tak se nechte příjemně unášet i s přiměřenou dávkou napětí.. Dlouho mě žádný film tak neoslovil.. Od prvního okamžiku.. Moje krevní skupina.. Mohla bych jej vidět každý den.. Něco jako 10 důvodů.. či Láska nebeská.. :-)
Láska nebeská (2003)
krásný vánoční příběh lásky, ve kterém se mohou najít všichni, ať už mají onu milovanou bytost či nikoli... nejvíc mě z toho asi zaujal příběh, docela podobný mému životnímu, tak doufám, že nedopadnu stejně... kdoví...
Cesta do fantazie (2001)
Prostě wow, nezbývá než opět smeknout před geniální fantazií a myšlenkovými pochody velkého pana režiséra.. Nádherný příběh, podmanivá hudba a zážitek na hodně dlouhou dobu.. Opět se objevili malí tvorečkové (jako v Princezně Mononoce Kodámci), kteří byli naproto úchvatní. Byla jsem nadšena!
Sedm (1995)
I po několikátém shlédnutí si stále zachovává tvář těch nejlepších filmů..
Vyšší princip (1960)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Skvěle zahráno, malá stísněná místnost prohlubuje dusnost atmosféry a panující nervozitu porotců, kterým jsou zasazovány perličky pochybostí..