Recenze (14)
Diplomová práce (1996)
Ječící oběť na videozáznamu ječí na začátku filmu tak často, až je to dost iritující. Když Vás někdo pronásleduje v chodbách školy, kde je hromada lídí, kam utečete? Správně, do nějaké vedlejší chodby, kde neni ani noha...atd. Žádnej zázrak.
Špičák (2009)
Slušnej úlet...
Pouta (2009)
Tyhle totalitní depky jsou krkemlezoucí....uff
Přednosta (2003)
Dávam za pět, protože na konci jsem s klidem mohl říct, že to byla příjemě strávená hoďka a půl. Takový obyčejný, pohodový, usměvavý. Fajn relax. Díky.
Taking Off (1971)
Paráda. Po delší době jsem se pěkně u filmu zasmál. This is joint. Joint has two ends... :)) nemá chybu.
Antikrist (2009)
Trier umí vtáhnout do děje a do hlav filmových postav jako málokdo. Umí obratně zapůsobit na naše vnímání a pocity. To se mu opět povedlo na jedničku. Pravda, některý scény jsou těžko stravitelný, ale to k tomu asi patří.
Bronson (2008)
Kdyby se aspoň pokusili podívat se Bronsonovi do hlavy. Celej film se jen pral s bachařema. Celkem nuda.
Bubák Bubby (1993)
Bad Boy Bubby určitě stojí za shlédnutí. Je to docela divnej a divně vtipnej film. Nicholas Hope je výbornej. Obzvlášť se mi líbí scéna, kdy Bubby poprvé vystupuje s kapelou. A katolíci by rozhodně ten film měli vidět...
3-iron (2004)
Velice klidně plynoucích 95 minut, silný zážitek, příjemná relaxace...
Tetsuo (1989)
Proměna normálně vypadajícího bio v biomech obludu, vynikající industrial sound, bizarnost od začátku do konce. Tsukamoto je dobrým příkladem, co vše dokáže lidský mozek zplodit. Zajímavá ukázka světa upadajícího do hektické doby a chaosu. Světa, který je postupně pohlcován kybernetikou. Tak vnímám tento film já, ale jestli tohle chtěl režisér ukázat, netuším.