Poslední recenze (17)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
K tomuto seriálu jsem se dostala až v průběhu vysílání jeho čtvrté série. Nejsem fanda hororových filmů a k tomuhle výběru přispělo hlavně zdejší hodnocení a komentáře. První série mě nepřesvědčila o tom, že bych měla sledovat dál, takže jsem si dala několikatýdenní pauzu, ale jsem ráda, že jsem se ke sledování zase vrátila. Druhá i třetí série napravily můj první dojem a už se nemůžu dočkat až se ponořím do sledování aktuální - čtvrté série. Líbi se mi příběhy, jednotlivé postavy i herecké výkony hvězdných i méně známých tváří. 1. série - 70% , 2. série - 100% , 3. série - 90%
Filosofové (2013)
Původní nápad a celé to téma se zdá být dobré, ale totálně to zabil konec - ať už jde o ukončení třetí simulace nebo o naprosto dementní závěr celého filmu, kdy se dozvíme (i když pravda je, že se to dá celkem předpovídat hned při "naprosto náhodném" rozdělení rolí), že jde vlastně o žárlivou pomstu nevyzrálého učitele. Nalákal mě začátek filmu ve třídě a i celá první simulace. Tou druhou už se to kapánek sváželo na opačnou stranu a poslední půlhodina to zabila úplně. Nebýt toho milostného trojúhelníku a nelogičnosti některých částí, dala bych 60% , takhle to mám stěží na 35% .
Hvězdy nám nepřály (2014)
Film mi přišel neúměrně dlouhý oproti knize, kterou jsem přečetla během jednoho odpoledne. Je to divné, protože v ní přitom bylo víc než se stačilo do více jak dvouhodinového filmu vměstnat . Hlavní postavy jsem si sice představovala jinak, ale oba mladí herci dokázali umírání zahrát opravdu přesvědčivě. I přesto, že jsem věděla jak se bude příběh vyvíjet i jak nakonec celá jejich romance skončí, několikrát jsem se slzám neubránila. Myslím, že kdybych nečetla předlohu, dala bych plný počet, takhle jen 4* .