Recenze (344)
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Jo, jo, jo!!!!!!!!!!!!!! Tohle je občanská povinnost. Ovečka Shaun do každé rodiny!!!!!!!!!!!!!!!!
Stolečku, prostři se! (2008) (TV film)
Německé pohádky bývají ošklivé a pitomé. Takhle byla jenom pitomá a to ještě ne úplně.
Záskok (1994)
Velmi vydařený snímek, vizuálně zavání Timem Burtonem.
Vzpomínky Casanovy (2005) (seriál)
Ničím vyjímečné, leč příjemné pokoukání.
Zábavný park (2009)
Ne, že by se to nedalo zkouknout, ale - kvalit nemajíce- hlubšího dojmu nezanechalo.
Camille (2008)
Dokud jsem v tom sveřepě hledala logiku, film mne ne a ne oslovit. Jakmile jsem se vybodla na realitu a její možnosti, začalo to být moc pěkný!
Dům veselých duchů (1988)
Přesně takové, jaké mají být poctivé osmdesátkové komedie- blboučké, leč roztomilé.
Nesnesitelná krutost (2003)
Pro mne nejméně zábavní Coeni ze všech, které jsem viděla. Ještě že to vytrhlo pár třeskutě dobrých gagů (viz sípavý nájemný vrah).
Domácnost naruby (2008)
Francouzská kinematografie je divná, je divná, je divná.
Sex Drive (2008)
Ledacos by se dalo zkrouhnout : množství trapasů, přehrávání některých herců (Ianův brácha by potřeboval koňskou dávku neurolu a pár lekcí herectví) a koneckonců také stopáž. I přesto to ale není špatný film, uznávám.