Recenze (344)
Stíny horkého léta (1977)
Žádná pecka (i když neurazí). A opravdu hodně mi vadila hudba.
Vyhrávat potichu (1984)
Navzdory svému názvu je film děsivě uječený.
Mary a Max (2009)
Za 5 *. Jen ať se, proboha, nikdo nezeptá proč. :-)
Šťastlivci (2008)
Moc hezké. Nenápadné a hezké!
Člověk proti zkáze (1989)
Depresivní, ale dobré.
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Tak tenhle film mě sr.l od samého začátku, až do trpkého konce. Na co, proboha, potřebuje u takového filmu český divák dabing??? To kromě mě nikdo neslyšel, jak zhovadile tu čeština zní? A fakt nevím, co tak hrozného slováci provedli, že jejich národního hrdinu ztělesňuje Václav Jiráček! Jiráček, jehož herectví ze všeho nejvíc připomíná pokus šestnáctiletého, zhuleného, mentálně zaostalého klučiny imitovat herecký projev členů divadla Sklep. Je to tak hrozný, že tolik bratia zlobit nemohli, to ať mi nikdo neříká! Jedna hvězdička je za dobré lokace a vůbec krásnou Malou Fatru a ta druhá za všechno to, co se ve filmu nezmrvilo (a bylo toho požehnaně, to jen ty zásadní chyby jsou příliš zásadní).
Veni, vidi, vici (2009)
Vždycky si u takových dílek vzpomenu na Případ nevěrné Kláry, otřesu se hnusem a přidám hvězdičku navíc.
Jménem krále (2009)
Tak tenhle historický příběh s detektivní zápletkou úplně klidně!
Hodinu nevíš... (2009)
Vadily mi chybějící barvy. Když k nim připočítám ještě poněkud lacinou ponurost prostředí, zbytečně agresivní hudební doprovod a ne zcela šťastný výběr protagonistů, vychází mi slabší dvě hvězdičky.
Lištičky (2009)
Blbé a ošklivé. Až do hořkého konce jsem marně vyhlížela byť jedno jediné Alžbětino konání, za něž se nazítří nemusí stydět.