Recenze (344)
Hospoda (1996) (seriál)
Naprosto lukcusní Nárožný!
Miss Březen (2009)
Žádné výbuchy smíchu, žádná zábava, fekální vtipy.............lautr zbytečnej film.
Komici (2009)
Nerozumím jevištním komikům a nemám je ráda. Adama Sandlera a jeho komedie ráda mám. Tohle NENÍ komedie, spíš drama, které se nebere příliš vážně. Na stopáž jsem se šla číhnout až po přečtení příspěvků zdejších stěžovatelů, takže na mě film dlouhý nebyl.
Ztraceni v lásce (2009)
Ne, ne a ne, Francii prostě neumim a neumim a umět zřejmě nikdá nebudu.
Pařba ve Vegas (2009)
Tak tuhle záležitost jsem do přehrávače zakládala s jistými obavami- slyšela jsem na ni stočtyřiaosmdesát super referencí, ovšem výhradně od mužských, (což na klidu nepřidá). Takže jestli je tenhle film ryze mužskej, pak jsem, přiznávám, regulérní chlap!!!!
Sólista (2009)
Mírně nadprůměrné drama, ke čtyřem hvězdám ho posunuly skutečně výborné herecké výkony.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Pomoc!!!!!!!!!!
Sedm životů (2008)
Asi to mělo být dojemné- já neuronila slzu. Možná také nabité nakažlivými emocemi- žádná z nich se mně netkla. Snad také trochu záhadné a vzbuzující dojem nezávislosti- já to viděla jako ploché a televizní. Navíc pekelně zdlouhavé. A kdybych si na žaketce nepočetla, že se hlavní hrdina "zamiluje do ženy, která mezi ně patří" (rozuměj mezi oněch sedm vyvolených), asi bych to ani nevěděla, zamilovaně prostě nevypadal. Chjo, to je život, tohle. Ani ty filmy už nejsou to, co zamlada.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Tuhle záležitost jsem objevila teprve nyní (není divu, nemám televizi) a přes počáteční rozpaky musím uznat- dá se.
Poslední prázdniny (2006)
Je to nejklišovitější klišé, jaké si dokážete představit a Queen Latifah fakt není žádná modelka. Jenže: příjemně se na to kouká a výše zmíněná dáma do své role vnesla tolik přirozenosti, že jsem tu čtvrtou hvězdu prostě přihodit musela.