VOD (1)
Obsahy(2)
Dvojčata přijíždí do venkovského domu své matky. Tvrdí jim, že absolvovala plastickou operaci obličeje, a její tvář je proto zahalená v obvazech. Čím podivnější a nevyzpytatelnější je její chování, tím víc se chlapců zmocňuje děsivá obava, že žena skrytá pod obvazy vůbec není jejich matka. (Prime Video)
Videa (1)
Recenze (47)
Človek by mal vidieť najprv túto verziu, aby nebol sklamaný po videní originálu. Oproti nemu je len trocha lepšia matka Naomi Watts, inak ale bez poznania pointy je to dobre vystupňované a zámer nechať diváka sústrediť sa na iné veci než by mal myslím vyšiel veľmi dobre. Škoda obrúsených hororových prvkov, ktoré si človek ale všimne až po odsledovaní verzie z východnej marky. Film však vie prekvapiť. ()
Dvaja chlapci prichádzajú k svojej matke, aby u nej strávili nejaký čas. S prekvapením zisťujú, že má v dôsledku kozmetického zákroku na tvári bandáže. Rovnako ich prekvapia nové pravidlá domu, ktoré značne obmedzujú ich zábavu. Nadobudnú pocit, že s ich matkou niečo nie je v poriadku a rozhodnú sa tento problém vyriešiť vlastnou cestou. - Jeden z najzbytočnejších remakeov ever made a tiež nesmierne iritujúci film. To, že je námet prevzatý z jedného z najzaujímavejších európskych hororov poslednej dekády, bolo jasné už od ohlásenia, ale že to vykradlo hlavný song z komerčného Annabelle: Creation fanúšikov hororu určite nepoteší. Pri závere v stodole som mal tiež pocit, že som v posledných mesiacoch niekde videl presne to isté (keby niekto vedel kde, napíšte do pošty, budem vám vďačný). Takže ide o úplne zbytočný film, ktorý je po psychologickej stránke a čo sa týka zobrazenia brutality tak slabý, že lutujem to, že som sem pár dní dozadu pridal žáner horor a thriller. ()
Originál mě před lety příliš nenadchnul, remake mě naopak docela bavil. Rozhodně je tedy poněkud přímočařejší a snesitelnější. A velmi se mi líbila scéna s kůží...skoro bych i uvítal, kdyby se autoři zcela vykašlali na původní film a šli tou cestou. Některé scény nepostrádaly napětí, jako celek slušnější průměr za 3,5*. ()
Za jiných okolností bych klidně přidal i čtvrtou hvězdičku, jenže jsem měl s touto záležitostí jistý problém. Po většinu stopáže jsem se tak trochu nudil. Když došlo na dialogy, bylo všechno v pořádku a oba bráchové měli ideální vzhled pro budování tísnivé atmosféry, ale doba mezi rozhovory nebo jakoukoli vzájemnou interakcí postav byla tak nějak nevyužitá. Pozor! V dalším textu by se mohl vyskytnout možný spoiler. I přes mé připomínky musím uznat, že se tvůrcům dařilo pracovat s atmosférou, uměli vybudovat i určité napětí a dokonale mě zmátli, pokud šlo o finální rozuzlení. Většinou dokážu předem odhadnout, jak se asi ten který příběh vyvine, ale v tomto případě jsem byl úplně mimo. Jak jsem napsal na začátku, nebýt těch hluchých míst, přihodil bych čtvrtý kousek. Naomi Watts (pokud to byla ona, protože si nejsem jistý barvou jejích očí) zahrála přesvědčivě, a jak nemusím (alespoň většinou) dětské herce, tak tady to podle mě vystřihla dvojčata parádně. / Poučení: Pozor! Stará stodola opravdu dobře hoří. ()
Neni to spatny film, ale je tak houzevnate ponury, ze je ho tezke doporucit. Neni tak sokujici jako original Veroniky Franz z roku 2014 Dobrou mamo, ale je to stale temny psychologicky uzkostny , melodramaticky thriller. Film se viditelne snazi byt prumerny, ale na rozdil od mboha jinych remaku se mu to dari. Detsti herci odvedli dobrou praci. ()
Galerie (17)
Photo © Amazon Prime Video
![Dobrou noc, mami - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/166/658/166658402_a5c2ac.jpg)
Zajímavosti (4)
- Cameron Crovetti a Nicholas Crovetti mali v čase nakrúcania 13 rokov. Vek ich postáv je však nižší podľa oslovovania "mamička", detinských kresieb, tým, že sami seba označujú za "malé deti" a že sa jeden z nich stále v posteli pomočuje. V rakúskej verzii filmu boli herci mladší (10 rokov). (Arsenal83)
- Chlapčenské mená vo filme sú Lukas a Elias, čo sú skutočné mená chlapcov, ktorí hrali v rakúskej verzii filmu (Lukas Schwarz a Elias Schwarz). (Arsenal83)
- Matka (Naomi Watts) a otec (Peter Hermann) sú jediné dva postavy zo šiestich, ktoré nie sú v žiadnom momente filmu pomenované. (Arsenal83)
Reklama