Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Přísně utajovaný projekt, na kterém Kazma a jeho tým pracovali přes 4 roky, vstupuje historicky poprvé jako ONEMANSHOW v celovečerním formátu do kin. Unikátní film mění dosud zaběhnutá pravidla kinematografie a jako jediný na světě bere diváky za hranice filmového plátna do opravdové reality. (Bontonfilm)

Videa (1)

Trailer

Recenze (389)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Chápu, že mnoho lidí je naštvaných, čekali zkrátka něco jiného než opravdu film. To mystérium bylo tak velké, že to do kin nahnalo opravdu obří počty lidí (sám jsem toho byl svědkem v krajském městě) a všichni zkrátka trnuli, co to bude, jelikož indicií bylo málo a samotný trailer neřekl nic. Sám nejsem z výsledku nijak extra nadšený, tenhle kinozážitek je důkazem toho, že Kazmův koncept fungoval lépe jako kratší a údernější formát, možná to jen před lety Kazma až tak moc nepřeháněl a bylo to zas něco nového a neokoukaného. I tak však za mě naprosto akurátních 7/10, i když mi to přišlo místy celkem zdlouhavé, své momenty jsem si našel a jsem rád, že tyhle eventy existují a naženou do kin diváky. Jen je to jeden z těch případů, kdy ticho před bouří bylo vlastně příjemnější zážitek než samotný film v kině. ()

Dadel 

všechny recenze uživatele

Rozhodně jsou tam vtipné momenty (např. vše s Ostravakem Zvěřinou), což je předpokládám zásluha Petra Kolečka. Kazma je ale nesnesitelný trapák, a všechen "přesah do reality" vyvolává u lidí 20+ jen nechápavé pohledy. Film tak vejde do dějin jen kvůli "obdivuhodnému" výkonu, že prodal za víkend čtvrt milionu vstupenek, protože se lidi snažili vyhrát nevyhratelnou soutěž, a pak vyklidil žebříčky stejně rychle, jako se objevil. ()

Reklama

JFL

všechny recenze uživatele

"Český sen" pro věkovou kategorii 15-25 let v open beta verzi. Klusák s Remundou tehdy do kin dávali dokumentární výsledek mapující průběh a dopad celého marketingového pranku s cílem přimět diváky k nahlédnutí lživosti marketingu a českého slevového fanatismu. Kazma a spol. naopak do kin dávají marketingový fake produkt, jenž sám o sobě je jen další snůškou marketingových příslibů. V paralele s "Českým snem" není "The Movie" ani oním falešným průčelím slibovaného nákupáku na poli, spíš reklamou na něj, která jen místo televize běží v kinech. Kam že jsme se tedy za těch 19 let posunuli? Na Klusáka s Remundou byli tehdy lidi naštvaní, že z nich udělali nedobrovolné účastníky pranku, že se sami cpali před kameru a že si nám dovolovali vnucovat pohled na marketing jako byznys lží. Na "The Movie" se všichni nadšeně hrnou s vidinou, že budou součástí pranku, na jehož konci jim zase polobůh Kazma, obrněný notnou dávkou reputation-launderingu, jakože potvrdí to, co samozřejmě přeci všichni vědí, že marketing je lež a všechno je prank. Při tom z nich vytáhne hromadu peněz a nikoho to neštve, protože být u toho je flex a namísto nějaké otravné, časově náročnější katarze se zdejší zamyšlení odbyde konstatováním "meta, lol". ()

T2 

všechny recenze uživatele

║Rozpočet $-miliónov║ Tržby USA ║ Tržby Celosvetovo $4,681,464▐  Panečku tak toto teda moc nevyšlo, Bartošekovi sa to úplne rozpadlo pod rukami, určite to vie (vedel) spracovať aj lešpie ale toto nesúrodé blábolanie odnikiaľ niekam je úplne mimo. Akýkoľvek potenciál zábavnosti sa úplne vytratil. Strata času. /20%/ ()

Wacoslav1 odpad!

všechny recenze uživatele

Jakož to stará konzerva a dezolát který nejde dopředu s touto super trouper dobou jsem po pravdě ani vlastně nevěděl kdo je to ten Kazma a bylo mi to jedno. Když se o tomhle začalo poprvé mluvit, tak jsem si vzpomněl na takový skeč ze kterého mi bylo fyzicky trapno který tento rádoby komik předvedl při uvádění filmu Creed 2 na kterým jsem kdysi náhodou byl. Pak mi došlo, že dnešní level zábavy došel tak daleko, že lidem nevadí, že sebestředný narcis kterej komikem nebude kdyby se na hlavu stavěl z nich dělá idioty a jim to vůbec nevadí a klidně mu na to přisypou peníze aby se to stalo v našich končinách nejvýdělečnějším filmem roku. No tak to mě poser na holý záda. Tak jako tak film hodnotit nebudu, protože tohle nemá s filmem nic společného. Je to jenom reklama na jednu hvězdu internetu u který osobně nechápu jak se tou hvězdou vůbec mohla stát. Každopádně za to jak dokonale mu i s přispěním značně nedokonalého materiálu v této zemi celý ten tvůrčí záměr vyšel dám aspoň 5% ()

Galerie (10)

Zajímavosti (27)

  • Podle všeobených podmínek hry ani sami tvůrci filmu správný kód k terminálu neznali, ani postup k jeho získání. Šifru a její řešení vytvářelo několik lidí po částech bez znalosti postupu částmi předešlými, které vytvořil někdo jiný před nimi. Celé řešení šifry od začátku až do konce bylo v zapečetěné obálce u notáře. (Petr.Penicka)
  • Při zakoupení vstupenky do kina dostali návštěvníci kartičku, se kterou mohli po filmu hrát Kazmovu hru o cca 22 000 000 Kč. (Karotekk)

Související novinky

Kazmovi v kinech dochází šťáva

Kazmovi v kinech dochází šťáva

29.08.2023

Stejně, jako měl snímek ONEMANSHOW: The Movie bezprecedentní první víkend, má nyní i bezprecedentní propad. Ačkoliv tak novému snímku Kamila Bartošky aka Kazmy už nikdo nevezme rekordní český otvírák… (více)

Kazmův film zboural návštěvnost českých kin

Kazmův film zboural návštěvnost českých kin

21.08.2023

Snímek českého moderátora, baviče a influencera Kamila Bartošky alias Kazmy ONEMANSHOW: The Movie se stal nejúspěšnějším českým filmem v divácké návštěvnosti během premiérového víkendu při uvedení do… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno