Reklama

Reklama

Birth/Rebirth

  • USA After Birth (pracovní název) (více)
Trailer

Technik v márnici úspěšně oživí tělo malé holčičky, ale aby jí zachoval dýchání, musí odebrat biologický materiál těhotným ženám. Když dívčina matka, zdravotní sestra, zjistí, že její dítě žije, uzavřou dohodu, která je oba donutí vydat se na temnou cestu bez návratu. (FunDinDung)

Videa (1)

Trailer

Recenze (31)

Necrotongue 

všechny recenze uživatele

Horor to tedy nebyl ani náhodou (tedy pro mě). Do žánru bych dal spíše popisku Drama / Thriller / Psychologický, pak by to, myslím, sedělo víc. Judy Reyes se musela ve své roli cítit jako ryba ve vodě; nehrála přece zdravotní sestru poprvé, že? Převelice mě ale bavila postava doktorky Rose v podání Marin Ireland, protože si takhle nějak představuji skutečně zapáleného vědeckého pracovníka, který neváhá přinášet i osobní oběti (o těch cizích nemluvě). Přiznávám, že jsem byl po úvodní dvacetiminutovce poněkud zmatený, jelikož jsem stále čekal na horor, který stále jaksi nepřicházel, pak mi ale došlo, že chyba nebude ve filmu ale v distributorovi, a jako vyostřenější drama na mě tahle záležitost fungovala velmi dobře. Pravda, necítil jsem se úplně komfortně; já sice nemám žádný problém se zobrazováním různými způsoby narušované lidské anatomie, pohled na krev mě znepokojuje jen ve chvíli, kdy je má vlastní a vidím ji ve větším množství, ale k porodům jsem si nikdy nenašel hezký vztah. Proto ten lehký diskomfort. K tomuto snímku bych mohl mít řadu připomínek, ale kašlu na ně, protože jsem se u jeho sledování nemálo bavil, takže bych se teď musel cítit jako pokrytec. Závěrem bych se chtěl zmínit o záležitosti, která mě tak trochu mate. V roli Muriel se představila Anjali Lakshmi Srinivasan. Záměrně jsem si našel její fotografii a musím smeknout před kolektivem z maskérny, který odvedl oskarovou práci. / Poučení nebo spíš otázka: Znáš tu o opičí pracce? ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

Ta, co mrtvé oživuje, na lásce se přiživuje.“ Patoložka Rose, coby supice mrchožroutka ve službách vědeckého pokroku, plus moderní téma, holčička se dvěma maminkami. Natočila to totiž Laura Moss, scénografka v Yomeddine, filmu o leprotikovi a „odvaze přijmout jinakost.“ Výchovný záměr je ovšem skrýván za existenciální patologický horor. Závažné téma vyžaduje citlivý a humánní přístup, tedy přepsání mého komentáře. Ten původní byl totiž neetický, plný prasáren a někteří uživatelé si stěžovali, že jim po něm slezly nehty a na obličeji naskákaly mrtvolné fleky. Potřebují umýt. OKÉNKO KOUPELNY: [][] Lili nemá tatínka, neb maminka Celie si pro oplodnění odskočila do spermabanky. Co pro chudinku Lili napustím? ≈≈ Vanu plnou pěny a lásky. ≈≈ Vanu plnou ukradené plodové vody. ≈≈ Vaničku formaldehydu. A nezapomenout na kačenku! [][] Kožený supí ksicht Marin Ireland je zlověstný, scény na operačním sále a na pitevně (a že jich je) jsou patřičně krvavé, morbidní a veskrze realistické. Moje žena může potvrdit, je od fochu. A co na /Rebirth říká na pramici stojící Charón? „Co je tohle za bordel?! Tu malou Lilu Morales převážím... už potřetí! ()

Reklama

POMO 

všechny recenze uživatele

Temný patologický thriller, který zabředá do hororu nikoliv strašením či hrůzou, ale znepokojivým námětem v mrazivě realistickém pojetí. Atmosféricky trefně zasazený do pochmurného New Yorku, vedený creepy postavou skvěle nastylované Marin Ireland. Psychologicky vyvážený, motivace postav obou lékařek jsou i přes rázné překročení etických mantinelů pochopitelné. Jenom režijní vedení dětské herečky pokulhává, a závěr filmu se líně vyhýbá divákem očekávanému vyhrocení. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Modern Frankenstein Daughter! Laura Moss natočila solidní psychologické Drama řízlé Thrillerem, které čerpá inspiraci z klasické hororové literatury i Cronenberga a byť se nedočkáme žádné hororové divočiny, tak k mému překvapení jsem byl příjemně zaháčkovaný po celou stopáž a to hlavně díky hercům,dialogům a námětu. Film si mne získal hned od úvodu. Matka nechá pohlídat své 6 leté dítě sousedce, jenže se nedožije rána. ( Ta představa, že se tohle nějakému rodiči stane je fakt šílená). Dítě skončí na stole Patoložky Marin Ireland, která tu podává fakt chladný a silný herecký výkon ( je svým způsobem zajímavě zvrácená- masturbace random týpka na wc, jehož sperma využije na své oplodnění LOL a silný zájem o biologii, smrt apod už od 6 let). Která si dceru vezme domů a rozhodne se z ní udělat lékařský experiment- Lék na SMRT! Konfrontace dvou žen, shodou okolností obě pracují v lékařském odvětví se stejným záměrem, zachránit dítě. Bavily mě obě hlavní herecké představitelky, jsou zde dobře napsané dialogy, funguje znepokojivá atmosféra, řemeslně jde o podařenou věc, zaujaly i všechny ty lékařské experimenty, je to podáno rozhodně víc realističtěji a věrohodněji než Sci-Fi Frankenstein a finální porod je taky docela intenzivní. Škoda, že se to ve finále více nevyhrotilo, ale i tak jsem spokojen. Kdo však čeká horor, bude krajně zklamaný. 7/10. ()

Kudly4 

všechny recenze uživatele

Temný, lehce Hororový Thriller, spíše pro ženské publikům. Zdravotní sestra, přijde o svojí dceru, ale má štěstí, jelikož patoložka (dost zvrácená postava), ke který se mrtvá dívka dostane, provádí jisté experimenty a ta ji přivede zpět na svět. No, tak na půl. První polovina byla skvělá, v té druhé, už jsem se neubránil lehkému zívání. Každopádně, najde se tu několik (ne)chutných scén, ať už z patologie, u ní doma, či z porodnice (porod v závěru, byl celkem silný) a musím pochválit i velmi solidní atmosféru. (168. hodnocení) ()

Galerie (5)

Zajímavosti (6)

  • Laura Moss a Brendan J. O'Brien spolu na scenároch dlhodobo spolupracujú, pričom Moss vysvetlila, že: "Fungujeme tak, že on zvyčajne napíše na ten istý príbeh dlhý scenár a ja zase krátky. Potom scény spoločne prerábame tu a tam a na konci procesu už ani nevieme, kto čo zmenil. Na konci toho sme skoro ako manželia." (Arsenal83)
  • Hotový scenár posielala Laura Moss do písacích laboratórií už v rokoch 2014 a 2015, ale zakaždým bola odmietnutá. V roku 2018 sa o projekt začalo zaujímať štúdio Cinestate, ale odstúpilo kvôli "kreatívnym rozdielom". V roku 2020 sa projekt stal súčasťou inštitútu Sundance a bol blízko začiatku výroby, až kým nebol odložený v dôsledku pandémie COVID-19. V tom istom roku sa Moss stretla s producentkou Emily Gotto, ktorá mala o film reálny záujem a zabezpečila financovanie. (Arsenal83)
  • Laura Moss tvrdí, že skutočným hnacím motorom filmu bolo angažovanie herečky Marin Ireland do hlavnej úlohy, pretože tá "katapultovala projekt vpred". (Arsenal83)

Reklama

Reklama