Reklama

Reklama

VOD (1)

Sonny Crockett a Ricardo Tubbs jsou nejlepší detektivové v Miami Vice. Mají nejmodernější zbraně, rychlá auta i čluny a všechno to se nebojí použít v boji s organizovaným zločinem. Rico je ten mírnější s poklidným životem a ženou, kterou miluje. Naopak Sonny je jeho pravým opakem. Jsou informování o úniku velmi citlivých dat, který vedl k masakru dvou federálních agentů a rodiny přítele jednoho z informátorů. Budou pracovat v utajení a vyšetřování je zavede přímo na práh brutálních zabijáků a do spletité sítě mezinárodních drogových překupníků. Ale jejich téměř rutinní práce je narušena ve chvíli, kdy se záletník Sonny zamiluje. Jeho láskou se totiž stala Isabella, žena obchodníka se zbraněmi a drogami. Pro Crocketta a Tubbse začíná hra na ostří nože. Oba jsou postupně tlačeni ke zdi a rozdíly mezi policajty a lumpy se nebezpečně stírají. (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (733)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Rozhodně povedená žánrovka...sice podle seriálu, který bych už dnes nikdy nemohl sledovat, ale je to vlastně jedno. Hlavně, že je u toho Michael Mann. Ten sice nemívá úspěch po finanční stránce, pro nás diváky je však hlavní, že vždycky dokáže natočit správně dravý film, který má duši a nezapadne do šedi toho zbytečného z roku 2006. Obsazení je velice sympatické...Colin Farell byl tehdy in a ačkoli jsem Jamieho Foxxe začal považovat za hojně obsazovaného herce a hvězdu až před pár lety, už tehdy celkem válel. Mezi dvěma detektivy je rozhodně cítit ona pověstná chemie a vše šlape na jedničku. Pro mě dobrá kriminálka, která sice v jedné chvíli ztratí tempo, ale pokud znáte tvorbu Michaela Manna, jistě víte, do čeho jdete...75% ()

Lateef 

všechny recenze uživatele

Seriál Miami Vice z 80. let jsem neviděl, nemůžu tedy srovnávat s filmem. Typická Mannovská forma vyprávění, možná až příliš rozvláčná, rozstřesená digitální kamera vnáší hodně reálnosti až autenticity, závěrečná půlhodina výborná, s hutnou atmosférou, gradací a špičkově ozvučenou přestřelkou, herecké výkony skvělé, filmová hudba(Moby, Audioslave, ale i instrumentální skladby) výrazná a dotváří celkový ráz filmu. Úplně na mě dýchá miamská atmosféra - bary, přístavy, motorové čluny, palmy...možná se Mann snaží až moc o autentičnost, jeho předchozí snímek Collateral na mě zapůsobil lepším dojmem, přehledněji...možná proto právě dávám "jen" 4 hvězdičky...jeden z nejlepších filmů roku...135 miliónů(rozpočet)/164 miliónů(výdělek celosvětově) ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Někoho něco se musí dostat někam. Někdy, v blízké budoucnosti. A ten Někdo má problém s dopravou." Sonny a Rico se vracejí. Drsnější než předtím a prostě jiní než v osmdesátkovým seriálu. Tehdy jsem si hrál na Sonnyho, dneska bych chtěl být Rico, z čehož plyne, že můj rasismus už není to, co býval. Ti kluci mě prostě baví. Nic je nerozhodí a je ji jim jedno, jestli v akci zemřou, protože oba dobře vědí, že nezemřou, když si budou krýt záda. I já to vím a tak si užívám jejich frajerství, odvahy, vozovýho parku i vlhkejch kalhotek v jejich okolí. A pokud někdy poruším svou abstinenci, tak jedině s Isabellou, s mojitem a samozřejmě v Havaně. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Po dlouhé době krimi, co má sex-appeal.. Nezměrné množství Foxxe na metr krychlový a Farrell vlajícím účesem zdatně konkurující Eso Rimmerovi. Pro takové ranaře není infiltrace organizace kolumbijského drogového bosse sebemenší problém (jen jsem čekal, že k němu napochodují v intencích rčení:“pod svícnem je největší tma“ s policejními odznaky na krku). Celý film jednou nohou v rakvi a druhou na plynovém pedálu Ferrari si pak můžou na konci zanotovat Nagyovo:"..aj tak sme stale frajeri..“ Mannův styl se mi nikdy neokouká a tady i přes ty některé technické vymoženosti to má pořád ten starý dobrý šmrnc a feeling kriminálek minulého století. Navíc nenucená chemie mezi Tubbsem a Crockettem funguje na jedničku a je velká škoda, že dva roky zpátky nenaložil Jamie do taxíku raději šedovlasého Colina.. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Přes dvě hodiny trvající epizoda z Mannova dítěte jménem Robbery Homicide Division, které produkce zapíchla po první sezóně kvůli excesům tamního hlavního hrdiny, Toma Sizemorea. Právě v RHD si Mann vyzkoušel sílu digitální "ruční" práce a ukázal pořádnou porci reality, troufám si říct, že jinde neviděnou. A pak přišel s tímhle, všechno co si osahal, využil a ono to zase fungovalo a možná že ještě líp než dřív. Nemám co vytknout, snad jen že Gong Li na Marii Matiko nemá:) Tohle není taková ta pohodovka plná srandy jako třeba Mizerové. Tohle je policejní práce plná proher a malých výher, happyendy nečekejte a scén "OK, tak jo, já tu zbraň pokládám, hlavně pusťte rukojmí", se nebojte. Nejlepším Mannovým filmem pro mě zůstává Heat, ale Miami Vice je největší pecka minimálně tohohle léta. PS: Napodruhé a doma "v malém" to už nepůsobí tak nářezově - navíc když už víte, co se bude dít - ale kvalitní akčňák s osobním přístupem to bezesporu je. Pod 80% prostě nikdá nepůjdu. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (29)

  • Herce trénovali profíci, pro které je práce v utajení rutinou. Farrell se dokonce musel zúčastnit jednoho zásahu, během něhož hleděl přímo do hlavně pistole. Filmového drsňáka to tak vyděsilo, že špatně spal - až ráno se dozvěděl, že celá akce byla fingovaná. (Siriuss)
  • Režisér Michael Mann, který byl slavně i tvůrcem původního televizního seriálu, se jeho stylem při práci na filmu vůbec nehodlal nechat ovlivnit: "Nechtěl jsem se k němu vracet ani z hlediska módy, ani barev nebo herců. Především jsem nechtěl žádná camea lidí ze seriálu. A pokud jde o vizuální styl: podívejte se třeba na první scénu filmu s honičkou na člunech. Mrakodrapy, jeřáby, přístav - to je dnešní Miami, tady vibruje život. V osmdesátých letech bylo město daleko ospalejší. Ok, byli tu dvacetiletí drogoví dealeři, kteří v klubech rozhazovali peníze, ale o moc víc toho nebylo. Ve čtyřicátých a padesátých letech bylo Miami prázdninové letovisko, v šedesátých a sedmdesátých naprosto nepovšimnuté a v osmdesátých až na obchod s drogami totálně neatraktivní město důchodců. (...) Ke své atraktivitě přišlo teprve právě po Miami Vice. Především Evropané byli seriálem nadšení, přicházeli a město vyloženě explodovalo." (NIRO)
  • Klasická a režisérská verze mají jiný hudební podkres před, během a po závěrečné přestřelce - v režisérské verzi dominuje song "In The Air Tonight" od skupiny Nonpoint, v klasické verzi nezní žádný song. Jiné jsou písně v závěrečných titulcích - v režisérské verzi zní "One Of These Morning" od Moby feat. Patti Labelle. V klasické verzi "In The Air Tonight" od Nonpoint. (Marsik)

Související novinky

Michael Mann natočí svůj vysněný film

Michael Mann natočí svůj vysněný film

09.02.2022

79letý režisér Nelítostného souboje, Miami Vice nebo Collateralu Michael Mann konečně dostane šanci natočit svůj vysněný projekt. Režisér po letech příprav sehnal obsazení a finance pro natočení… (více)

Bruce Willis a John Travolta v novém filmu

Bruce Willis a John Travolta v novém filmu

16.05.2021

Hvězdy kultovního snímku Pulp Fiction Bruce Willis a John Travolta si po necelých třech dekádách zopakují spolupráci. Oba se totiž objeví v novém akčním filmu Paradise City. Snímek chystá režisér… (více)

Více Miami? Miami Vice

Více Miami? Miami Vice

13.05.2006

Společnost Universal Pictures si jednoho dne uvědomila, že Miami Vice byl v osmdesátých letech zatraceně úspěšný detektivní seriál navíc oceněný mnoha cenami a že když něco fungovalo už u filmu… (více)

Reklama

Reklama