Reklama

Reklama

George Simmons je prototypem úspěšného muže, který má vše, po čem touží. Jako klubový komik sklízí nemalé ovace obecenstva a jeho vystoupení nabývají na obrovské popularitě. Georgeův bezstarostný život se změní v okamžiku, kdy se dozví o své nevyléčitelné nemoci. Podle lékařů mu nezbývá ani rok života. V klubu se seznámí s amatérským komikem Irou, kterého si najme jako osobního asistenta a nabídne mu, aby mu se svými vtipy na představeních dělal předskokana. George bývá často podrážděný a necítí se dobře. Ira si myslí, že by měl o svém zdravotním stavu říct i ostatním lidem, což udělá a je překvapen rozdílnými reakcemi svého okolí. Krátce nato George zjistí, že díky experimentální léčbě jeho nemoc ustupuje. Navíc se do jeho života vrátí bývalá přítelkyně a on začne zvažovat, co je pro něj důležité a co dává jeho životu skutečný smysl. (TV Nova)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (435)

Davies182 

všechny recenze uživatele

Měl jsem Apatowa TAK rád. Mám ho rád stále (jako scénárista nebo spoluscénárista je k nezaplacení), jenže teď už vím, že ten člověk je ještě více "jinde", než jsem původně myslel. Judd má sice nesmírný nadhled, vtipu na rozdávání, a nedělá si z ničeho těžkou hlavu, jenže v jeho novém filmu s (opět) bezvadným Adamem Sandlerem se nechal až příliš unést. Třetí fórek o obřích varlatech / otírání žaludů / svrasklých penisech mě ještě dokázal s mírným sebezapřením rozesmát, jenže pak se začalo mužské přirození "srát" (to se nedá jinak říct) do každého desátého dialogu, a to mi HODNĚ vadilo. Beru, že je Apatow velmi upřímný, to mám na lidech rád; beru, že mu nedělá problém mluvit o oplzlostech a sexu - to já také dělám; jenže když od filmu čekám, že bude mít podobný nádech, nesmí se to přepísknout. Líbilo se mi například, jak tvůrci haní facebook a myspace a podobné věci, líbilo se mi také, jakou jsem měl parádní možnost nakouknout za oponu pořadu Na stojáka, a nepohrdnul jsem ani nadprůměrným hereckým osazenstvem (Rogena prostě žeru), ale jak říkám: v dialozích to bylo odvážnější a střelenější než Boogie Nights, jenže bohužel i trapnější. Takže rejžo: příště více komediální akce a méně proslovů o penisech. Posledních 30 minut je bezchybných a jako z úplně jiného filmu. 70%. ()

movie 

všechny recenze uživatele

Tohle je hodně zvláštní. Lepší spojení sprosté komedie a dramatu v takhle nenásilné formě jsem ještě neviděl a už asi neuvidím. Mimo tradičně výtečného Rogena, Hilla nebo Schwartzmana mě mile potěšil Adam Sandler, který taky jednou konečně hraje a jeho stand-up výstupy patří k nejlepším momentům filmu. Dlouhé stopáže se nebojte. ()

Reklama

Sonnery 

všechny recenze uživatele

"Přijde kytka do baru a barman řekne: Vodu jemně perlivou nebo bez bublin?" - tak nějak v kostce to bylo vtipný... Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak nějak v kostce se to táhlo... A nudný to bylo jako tenhle koment, v kostce ()

Botič 

všechny recenze uživatele

Smutný film o vtipných věcech. Příjemné překvapení fungující jako bromance i jako čistá romance. Funny people jsou pro Adama Sandlera tím samým, co Věčný svit neposkvrněné mysli pro Jima Carreyho. Apatow se až nebezpečně přiblížil nekorektní poetice filmů Kevina Smithe a natočil bezesporu svůj nejlepší film, kterému nebrání v rozletu ani delší stopáž. Bez rozmyslu 8.5/10 Půlka hvězdy je za Leslie Mann, která v každé scéně až neskutečně září - radost pohledět. ()

H34D 

všechny recenze uživatele

Judd Apatow pohřbil veškerý komediální potenciál v při nejlepším vlažně úsměvných, zbytečně perverzních štěcích bez pointy (ne, nezasmál jsem se snad ani jednou a to jsem bezmezný milovník Kevina Smithe) výměnou za slušivé, avšak nijak extrémně oslnivé drama o staré lásce, která nerezaví a patolízalském přátelství na vedlejší koleji. Postava Sandlera, jeho profilování a následný psychologický vývoj je na filmu nepochybně to nejzajímavější, s ním dostává proces vyrovnávání se se smrtí/nesmrtí i vztahová linka uvěřitelný a vyspělý dojem. Zde Apatow zabodoval, ovšem ostatní materiál už jaksi sklouzl do nijakosti, ve níž byl navíc ušlapán obří stopáží. 6/10 ()

Galerie (29)

Zajímavosti (16)

  • Soundtrack obsahuje skladby od bývalých členov The Beatles a ich sólových projektov, ale ani jednu od samotných Beatles. (Flipper)
  • Adam Sandler sa cítil previnilo, keď hovoril nechutné vtipy o ženách vo filme, kvôli svojim dvom dcéram. (Flipper)
  • Eric Bana udělal z Clarka Australana, aby se mu v mateřském přízvuku lépe improvizovalo. (JayZak)

Reklama

Reklama