Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Tenisové kurty, kdysi symbol buržoazní dekadence, jsou stále nebezpečné - nadějná hráčka tam dokonce přijde o život! Kriminalisté rozmotávají složité předivo vztahů, které zavražděná měla k různým lidem, najmě k mondénnímu překladateli a jeho synu... Příběh sice neobsahuje žádné logické prohřešky, ale odvíjí se pomalu a bez nápadu, spadá do linie unylých, bezbarvých detektivek, jaké vznikaly v 70. letech. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (44)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Zastřené flashbacky nejdou moc naproti nějaké ucelenosti, spousta herců je předabovaných a pachatel s ponožkami od „dekadentní“ antuky se odhalí jen tak mimoděk. Možná i proto, že Haničinec, který v tu dobu už pátým rokem daboval Columba, nepochytil jeho vyšetřovatelské schopnosti a tak se mu alespoň snažil přiblížit kabátem.. Spíše než kriminálku čekejte melancholicky laděné drama o muži, kterého okolnosti donutily pustit okolí do míst, kam nikdo nesměl a vy si při tom narušování komfortní zóny stárnoucího překladatele uvědomíte, že Eduard Cupák byl v tu dobu takový český Tommy Lee Jones. P.S.: Naposledy jsem viděl při úvodních titulcích takhle kouzelnou kombinaci hudby a černobílých fotografií u Malickova Days of Heaven.. ()

alonsanfan 

všechny recenze uživatele

Vznosně režisérem označeno jako detektivka s psychologickým vykreslením postav. Byl by to herecký koncert Eduarda Cupáka, kdyby dostal pořádné noty (rozuměj scénář) a adekvátní spoluhráče. Postavy bohužel nejsou živé, ale působí jako papírové uječené karikatury. Kriminální zápletka je banální. Považuji za smutné, že tento film vybrala Česká televize jako ukázku herectví Libuše Geprtové, následující po jejím medailonku Příběhy slavných, když se v něm tato skvělá herečka mihne pouze v naprosto nedůležité roli a na plátně stráví asi 3 minuty. Tohle dramaturg fakt nevychytal. ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

Velice zajímavá až mystická kamera, za srdce beroucí song Marušky Rottrové, a velmi životná postava v podání Josefa Somra, který tu žel má jen malou roli. Jinak film je skutečně o vyšetřování toho, kdo neposkytl dívce potřebnou pomoc po autonehodě, což se vzápětí překlopí do flashbacků, jak ty vztahy vlastně byly, a v současné linii otec hledá syna a snaží se pochopit i něco o sobě. Jenže ve chvíli, kdy jsou karty rozdány, nepřichází žádný zlom, žádná větší chvíle napětí, a samotný vnitřní - tedy ten psychologický - příběh, jednotvárně klopýtá ke konci. Jednotvárně i v obrazovém pojetí, kde již žádná další překvapení rovněž nečekají. Takový solidní průměr, který by vystačil na středometrážní povídku, ale jako celovečerák ztratí brzy dech. ()

sud 

všechny recenze uživatele

"Kam nikdo nesmí" jsem nikdy jako kriminální film nebral. Film sice začíná jako klasická kriminálka, ovšem v zápětí se změní v psychologické drama o vzpomínkách muže, který zavražděnou miloval (ve flashbackách se dozvíme leccos o jejím životě) a nyní hledá svého syna. Taková one man show Eduarda Cupáka, který byl vynikajícím hercem a ani jeho zdejší výkon jeho renomé nekazí. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

V soutěži o nejnevýraznější snímek navzdory velkým jménům herců i režiséra si film vede velmi úspěšně. 1) Všichni se tváří, jakoby banality vycházející z jejich úst byly zásadní životní moudrosti. Vypadá to, že si to myslí i scenárista a režisér. 2) Za malou pozornost stojí snad jen pěkný 27letý Juraj Ďurdiak (spisovatelův syn Michal), 26letý Ivan Luťanský (mladší vyšetřovatel) a švihácký zatím ještě štíhlý 32letý Jan Kanyza. ()

Galerie (5)

Zajímavosti (4)

  • Tenisové dvorce v Praze - Motole, kde se natáčelo, patřily v v té době  TJ VŠ Praha. Mládežníci z klubu  jako kompars dostali 4 dni školního volna. (peplir)

Reklama

Reklama