Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V malém městečku Petrovice řádí sériový vrah a zabíjí studenty tamní střední školy. Policie pátrá po pachateli, ale nemůže najít žádnou stopu. Vše nasvědčuje tomu, že maskovaný zabiják má spadeno na Karin Tomečkovou, jejíž rodiče byli před 8 měsíci brutálně zavražděni. Vraždy začínají přibývat, stejně jako podezřelých. Policie se snaží vraha dopadnout, ale aby už nebylo pozdě. Vrah může být kdekoliv. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (304)

-bad-mad-wolf- odpad!

všechny recenze uživatele

Vzhledem k bulvárním kauzám, jež pro jejich nafouklost nepřehlédne ani průměrný africký beduín bez připojení k internetu, je zcela pochopitelné, že se někdo rozhodl zapíchnout zrovna Bartošovou (je ve filmu pět minut a není ani jednou opilá) a superstar s největším účesem na světě. Smysl všeho ostatního mi unikal, například proč je jednomu detektivovi patnáct a druhý prochází zamčenými dveřmi (což je rozhodně odvážná inovace). Film, kde vrah, trpící zombie syndromem (neumí běhat), píchá jedině nožem a kde jsou oběti blbější, než jejich mobilní telefony. Hodnotit nemá význam, jelikož úroveň všeho je jen nepatrně lepší, než v intergalakticky supradebilní Čepeli smrti = stále nehodno i toho odpadu. Zajímalo by mě, kterou mentální poruchou autoři trpí... ()

Sesitka 

všechny recenze uživatele

Některé filmy jsou přeceňované a některé jsou podceňované. Poslední výkřik, který má sice nějaké ty nedostatky, ale stejně podle mě patří (logicky) do té druhé skupiny. Herecké výkony sice nejsou nějak superhvězdné, kamera dělá podivné nájezdy na cokoliv a příběh je stokrát omletý, ale není to nic tak příšerného, aby tu tenhle film měl 10%. I když bylo celkem vtipné, že oběti dostaly rány nožem snad 20krát do různých míst, ale stejně se tam ještě plazily a dýchaly. Ale film má i klady: hudbu, která tu dělá docela hodně, atmosféra, která je v podstatě od začátku docela hustá a pak ještě dvě dobré lekačky. A samozřejmě jsou ve filmu i hezké momenty: opilý Miro Šmajda, na zemi rozpláclá Iveta Bartošová a šílenství vraha před zabitím hlavní hrdinky a jelikož se tvůrcům asi těžko rozhodovalo, která postava je hlavní, titulky neobsahovaly klasické Hráli, ale Hráli dle objevení ve filmu. A nakonec nejlepší větičky filmu: Jste blázen! Jste naprostej blázen! ()

Reklama

rogerkint 

všechny recenze uživatele

Edwoodovský přístup k detailům, šťavnaté neherectví Mira Šmajdy, postavy, objevující se v uzamčených objektech zřejmě zásluhou Rumburakova zvonečku, logo stavební společnosti na dveřích policejní služebny, české maloměsto, v němž je střední škola vybavena bazénem, koncertním sálem, posilovnou a saunou, a další a další detaily, které dělají z Kučerova opusu jeden z nejsilnějších filmových zážitků roku. Turkish Star Wars a Lady Terminator málem pokořeny :) ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Čepel smrti na mě zapůsobila tak strašným způsobem, že jsem se zařekl (ještě po hlédnutí traileru), že tenhle film s radostí a klidně oželím. Ale znáte to, pak vám to stejně nedá a když už vám to skoro spadne do klína. Až se mi chce skoro obdivovat fakt, že někdo má tu odvahu v roce 2012 natočit očividnou a nijak nezastíranou vykrádačku Vřískotu (již úvodně titulkový odkaz s logem filmu mě rozesmál), na nějž ve filmu odkazuje kde co, počínaje hudbou a konče vším ostatním. Protože podobně oceňuji fakt, že se Tomáš Kučera nijak nestydí za to a hrdě se k tomu přiznává, že má druhou (třetí?) vlnu slasheru z let 1996 až dejme tomu 2003 rád a svou tvorbou na ní navazuje a nechává se jí inspirovat. Ač s ním tento fakt nesdílím, tohle je mi sympatické. Ale k filmu. Oproti Čepeli smrti lze nalézt jistá zlepšení, ve scénáři, kameře, střihu, vedení, gradaci a vyprávění příběhu, hereckém výběru a tak trochu i hereckých výkonech. Přesto to nějak moc nepohámá tomu, aby to nebylo na hovno. Je to na hovno. Příběh je až k smíchu a je plný tak strašných hloupostí, že se film stává zajímavým jen pro tohle. Film nás přesvědčí o tom, že nikde nikdo není (policejní služebna je prázdná, tělocvična je prázdná, škola je prázdná) jen ten vrah je všude. Když už jsme u vraha, ten nemá žádný motiv, tedy ano má, má motiv, aby zabil hlavní hrdinku (kterou nezabije, což není žádný spoiler), ale jaký měl motiv zabít všechny ostatní (kromě toho, že je to žánrový film, kde se podobné věci dějí a toho, že se to dělo i ve Vřískotu?). Že v Tajemství loňského léta vrah chodil v rybářské pláštěnce, je naprosto pochopitelné, proč se ale tady vrah maskoval tak, jak se maskoval (a jak se mohl stíhat tak rychle převlíkat)? Protože to vychází z Vřískotu? Ano, uvědomuji si, že je strašně jednoduché to odsoudit jako kopírku Vřískotu a ještě lacinější tím Vřískotem pořád operovat, ale ten film k tomu přemlouvá každou vteřinou, nutí k tomu každým dalším políčkem. Trochu jsem nechápal rozjetou a nijak neuzavřenou dějovou linii Erik - jeho strejda, kdo z nich byl vlastně hlavní hrdinkou posedlý a byl z nich tedy někdo schizofrenik? A co s nimi dál? Scénář psaný stylem SPOILER - "hele, musíme tam někde dostat toho Šmajdu, víš jak, ještě pořád je jeho jméno známé, lidi si tak trochu vybaví, kdo to je a musíme to využít, než na něj všichni zapomenou... tak tam prostě napíšeme nějakou postavu, která nebude mít k ději naprosto žádný vztah, nebude pro něj důležitá,a jen se tam tak bude potloukat, házet kamenné drsňácké ksichty, naznačíme, že by si mohl vysvléct do půl pasu a pak ho rychle zabijeme, aby nezavázel. Šmajdu si přece nesmíme nechat ujít" KONEC SPILERU to je prostě nekomentovatelné. I když, Šmajda je prostě borec, možná si nebudete z filmu už druhý den pamatovat nic, ale jeho ano. A když se tam objevil účastník třetí řady Hledá se táta a máma (ano, sleduji to, je to neskutečná úlítlá prdel a ne, není to mé guilty pleasure, protože já se nikdy nestydím za to, co dělám nebo co se m líbí), to už jsem řval smíchy. Další co bych vytknul je neúměrné natahování vypjatých scén. Snaze vytvořit a nahustit napínavou atmosféru tím byly podraženy nohy a přišla vniveč. Ale tohle je, zdá se tradiční problém začínajících filmařů. Světe div se, mám i co pochválit. Herci vypadají normálně. Žádné sexbomby ani manekýni. Představitelky dvou hlavních ženských postav mě i docela zaujaly, hlavní hrdinka svou oplácaností, v záplavě vychrtlých koster radost pohledět. Podtrženo sečteno Kučerovci mají hodně co dohánět, možná umí sehnat do filmu známá jména (Iveta byla skvělá) a peníze na film, ale to prostě nestačí, chybí mi tam to nejdůležitější, aby mě film něčím oslovil, Poslední výkřik by mě byl schopen oslovit pouze jako nepovedená parodie Vřískotu, a takto určitě zamýšlen nebyl. Chybí mi tam alespoň minimální záchvěv originality a vlastní invence, nic z toho tam není, jen hromada ukradeného, zkopírovaného a recyklovaného odpadu. Chybí mi tam nějaký duch, život v příběhu a ne jen stereotypní, vyprázdněné a naprosto chladné kladení kýče za kýčem. Ještě jedno pozitivum na závěr? Na rozdíl od Čepele smrti jsem ochoten tohle kdykoliv absolvovat znovu. Jako hrnout se do toho nebudu, ale zarputile se tomu bránit taky ne. () (méně) (více)

Segrestor odpad!

všechny recenze uživatele

Film, kde vidíte, jak někdo bodá Ivetu Bartošovou těsně před tím, než ji to v jejím pijáckém bezvědomí udělal pan Macura kdesi na italské riviéře. Ivetka, ač již je znát, že se sotva drží na nohou, jelikož alkoholická demence si vybírá svou daň, utíká před zabijákem za skutečně grandiózního oskarového ječení, ale neuteče. A člověk si říká, "škoda, že to je jen film". A taky za dalších pět minut říká, "škoda, že film". Pak si řekne, "škoda, že koukám," a proskočí oknem na dlažbu, aby se ušetřil bolesti, které mu koukání způsobilo. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (7)

  • Ve scéně, kdy vrah bodá studentku do zad, teče jí krev z přední části těla. (M.B)
  • Ačkoliv scéna ve škole probíhá několik minut, na hodinách je stále stejný čas 03:57. (M.B)

Reklama

Reklama