Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Automobilový závodník Francois Holin ztratil licenci, když při nebezpečném jezdeckém manévru tragicky zahynul jeho partner a Francois byl označen za viníka. Náhle byl bez práce i bez peněz na nákladný život, na jaký si zvykl. V té situaci přijal nabídku z prostředí organizovaného zločinu a stal se řidičem gangsterů s přezdívkou Ho. S morálkou si žádné velké starosti nedělal - ovšem pouze do chvíle, kdy v bandě došlo k podrazu, který se Holinovi příčí. Od té doby jedná na vlastní pěst. Obratně manipuluje s lidmi od policie i z galérky a nekompromisně trestá všechny, kdo se provinili proti kodexu cti podsvětí... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (71)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Česká televize se po dlouhý době vypjala k heroickému výkonu a neodvysílala stopadesátkrát reprízovanýho Muže z Acapulca, ale poměrně neznamej Bebelův kousek. Za to jí patří dík. Nedík jí patří za uvedení v pozdních hodinách, dojezd byl někde kolem půlnoci a já to dal opravdu tak, tak. Jak sem v titulích viděl Jose Giovanni, věděl jsem, že o žádnou mazlírnu nepůjde, tenhle chlápek s pofiderní minulostí často rád hraje filmovej heavy metal čili nějaká ta syrová smrt je u něj vždycky jistá. Tady v HO! film trošku dojížděl na hlavní postavu, ne že by jí Bebel zahrál špatně, ale podle mě nebyla dostatečně propracovaná. Navíc mě přišlo, že je ve filmu pár dějových přeskoků. Jinak dobrý, takový realný, syrový nesrající se s ničím a s nikým, jen prostě ten filmovej vcus měl mít větší vpád. Jo a vysvětlete mě co furt máte s tím "typicky Belmondovská hláškující postava", koukněte se na jeho filmošku právě v letech kdy se porodilo Ho ! a pak něco říkejte vy tlamy, bláznivý . ()

Pierre 

všechny recenze uživatele

Příběh o chlápkovi Francois Holinovi, co se chtěl stát mediální hvězdou a šéfem podsvětí, aniž by na to stačil, což se mu nakonec stalo smrticím mě sám o sobě docela dost zaujal. Hlavní postava Holin byl zajímavě rozporupný ale sem tam i stylově cool, třeba už jeho velkým zájmem o kravaty. Jean-Paul Belmondo je v této lehce netypické rozporuplné roli skvělý. ale trochu jinak než obvykle...ale žral jsem mu každé gesto. to. Tím se pro mě ta postava stávala docela magická a nutila mě k přemýšlení.  Režisér  (Enrico), Giovannni (autor předlohy) a Belmondo o ni měli každý trochu jinou představu, takže není úplně dotažena a i celý film občas zaškobrně, ale i tak mi přišel víceméně skvělý a užil jsem si to. Už jenom ta městská atmosféra, krásná  Joanna Shimkus z Dobrodruhů a ta zajímavá hlavní postava.. Bavil jsem se dobře. ()

Reklama

5150 

všechny recenze uživatele

HO! Existenciální krimi-drama podle románu José Giovanniho, v hlavní roli Jean-Paul Belmondo. Hodně rozmanitou hudbu složil Francois De Roubaix, ale dost mi vadila ta opakující se "pouťová" klavírní improvizace, která se do tohoto snímku vůbec nehodila. Závěrem - "Komedie" v záhlaví bych rozhodně odstranil! ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Dabing Agentura Erasmus, vyrobila TV Produkce, a.s., pro FTV Premiéra, s.r.o., TV Prima, 2003 aneb proč kupovat dabing ČT 1993, když to Jirka Krampol po deseti letech může nadabovat znovu... Soldiní gangsterka, u které bych se nebránil přemýšlet nad film noir, rozhodně však nejde o komedii. Děj sice nikam přímo nevede a je nad slunce jasné, jak to musí dopadnout, útěk z vězení je však mistrovskou epizodou z dějin zdrhání. ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

V každém svém filmu nás režisér Robert Enrico zavede do světa úplně odlišných lidích, jiné doby, ale pokaždé umí vytvořit patřičně stylovou atmosférou, která diváka pohltí do daného prostředí, ať už jde o partu drvoštěpů v drsných horách v Les grandes gueules, měšťanskou rodinu za války v Staré pušce nebo smetánku z dob prohibice v Rumovém bulváru. Tentokrát zavítal netypicky do prostředí gangsterů, mezi nimiž se ocitl i bývalý automobilový závodník se ztracenou licencí. Muž Francois Holin toužící po slávě, mediální senzaci a bránící čest podsvětí se stal pro Jean-Paula Belmonda do jisté míry neobvyklou postavou, skrze kterou si sice chvílemi tradičně získává sympatie diváka svým charismatem, hláškami, ale na druhou stranu svým počínáním a cílem nejednou sklouzává spíše do pozice nesympatického antihrdiny. Právě jistá vnější rozpolcenost a nejednoznačnost dělá Holina skutečně zajímavou a originální postavou. Přiznám se, že s Belmondem mám nejraději (až na výjimky) právě filmy z jeho mladší kariéry v 60. letech (Opice v zimě), kdy vytvářel na plátně vzájemně velmi pestré charaktery. Gangster řečený Ho!, jemuž nedělá problém podvést celý vězeňský personál, manipulovat s policií a pomstit se tomu, kdo se proti němu proviní, je dnešním slovníkem skutečně cool... nejen když si jako obvykle nasadí jednu ze své obrovské sbírky kravat, v jedné z ruce obratně schová svůj kolt a druhou típne cigaretu o přední sklo auta. Ho! se coby kriminální film chvílemi blíží obsahem a pojetím ke gangsterce i neo-noiru, přesto zůstává svým stylem a atmosféru vytvořenou Enricem poměrně ojedinělý (asi jako hlavní postava). Vlastně je to jedna z mála gangsterek, která mě opravdu hodně bavila. Úžasné klavirní improvizace Françoise de Roubaixe krásně podtrhují atmosféru a vyvrcholení bylo skutečně parádní... 85% ()

Galerie (22)

Zajímavosti (3)

  • Belmondo sám zažil nebezpečnou nehodu, při které málem usmrtil spolujezdce. Šlo o dospívajícího syna slavné francouzské herečky Jeanne Moreau, který nakonec z nehody vyvázl bez doživotních následků. K nehodě došlo během natáčení filmu Moderato cantabile (1960) v režii Petera Brooka, kde Moreau a Belmondo hrají hlavní role. [Zdroj: Jean-Paul Belmondo – kniha Mých tisíc životů] (PetrHendrix)
  • Robert Enrico vnímal hlavní postavu Holiho trochu jinak a nedržel se tolik Giovanniho předlohy, což vadilo jak Belmondovi, tak i samotnému Giovannimu. Když Belmondo viděl film celý sestříhaný, byl trochu zklamaný. Giovanni sám film zcela zavrhl a jen se utvrdil v tom, že je nejlepší převadět si své knihy do filmové podoby sám. (Pierre)

Reklama

Reklama