Reklama

Reklama

Kdo nastaví kůži

  • Francie Pour la peau d'un flic (více)
Trailer

Obsahy(1)

Když se z lovce stane lovená zvěř. Soukromý detektiv Choucas se během pátrání po slepé dívce zaplétá do spletité sítě manipulace a vražd... Bývalý inspektor Choucas, který se živí jako soukromý detektiv, se na radu komisaře Coccioliho pustí do pátrání po slepé dívce Martě. Brzy poté ho navštíví muž jménem Pradier, který se snaží detektiva přesvědčit, že dívka utekla s milencem do ciziny. Dřív než si Choucas stačí promluvit s její matkou, je zastřelena a on sám unesen. Podaří se mu uniknout a přitom zabije Pradiera, ale to už musí čelit dalším útokům. Choucas je sice raněn, ale unikne a najde útočiště u své vdané sekretářky Charlotte. S pomocí svého spolupracovníka Haymanna zjistí další podivné souvislosti týkající se pozadí případu. Gangsteři unesou Charlottu, aby Choucase přinutili zanechat pátrání… (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (108)

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Delon si pro sebe napsal scénář, v němž si především chtěl zahrát na Belmonda. Netvrdím, že je Delon špatný herec, věřila jsem mu celý film. Jenže humor mi k němu zkrátka nesedí, čiší z něj chlad. Být v hlavní roli Belmondo, zřejmě bych ocenila Delonovy scenáristické i režijní schopnosti. Takhle se jedná o zašmodrchanu kriminálku, v níž v každé nové scéně padne nějaké nové jméno, až z toho jde divákovi hlava vůkol. Delonův chlad sráží i všechny pokusy o vtip, které by v podání téměř kohokoliv jiného udělaly z tohoto filmu výbornou komedii. Snaha o komediální pojetí je též patrná z hudebního doprovodu, který jakoby z ucha vypadl italským komediím sedmdesátých let. ()

Orlau32 

všechny recenze uživatele

Typický francouzský film 80. let, který velmi dobře režiroval Alan Delon. Těm dnešním mladým to už nic neříká, chodí v teniskách a džinech se sakem a nevědí, že právě tento film odstartoval tuto módu. Do této doby se nosily polobotky, protože teniska byla brána jako vyloženě sportovní obuv, a nosit k tomu sako byl vrchol nevkusu. Ale zpět k filmu : hraje zde plno francouzských hvězd, které samozřejmě dnešní mladí neznají. Francouzský film je jiný, není tak polopatický jako americký film, kde to musí být vše jasné a průhledné, aby i méně chápavý divák "byl v obraze". Tento film mi svým pojetím připomíná "Samotáře" s Belmondem, ikdyž "Samotář" je přece o maličko lepší. Ale dle mého názoru zvládl réžii Delon na 5*. ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Jako kriminálka to nefungovalo, jako thriller už vůbec ne.. ovšem jako parodie na oba žánry to nemělo chybu.. zejména geniální pojetí postavené na tom, že všechny postavy se příběhem i v těch nejvypjatějších situacích pohybují s naprostým klidem, hraníčícím téměř s nudou a nezájmem.. ať už je to postřelený Choucas (překřtěný na Lucase) ležérně vtipkující nebo unesená a právě znásilněná ležérně vtipkující Charlotte... ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Teda Alaina Delona /Sicilsky Klan, Tri Muzi na Zabiti, Dva Muzi ve meste/ povazujem za vyborneho herca, ale nehanbim sa ho oznacit za rezisersky priemer. A na poste rezie moze Delon len snivat o talente Sergia Corbucciho, Felliniho alebo hoci aj samotneho Orsona Wellesa. Tak priemernu reziu som uz dlho nevidel. Film ma akysi pribeh, lale len priemernu reziu, no s vybornou hudbou. Tak kvalitnu muziku som uz dlho nepocul, a to hudobny vyvoj nesledujem a hovori mi uplne hovno. Moze byt, ze film bol natoceny s nadsazkou, ale aj tak nuda opat dostala dostatok priestoru hlavner v strede filmu a divak jej nema sancu uniknut. Delon pred kamerou je uz o hodne lepsi nez za kamerou, ale az na Anne Parillaud som zvysok hercov vobec nepoznal. Delon mal v 80. rokoch uz len biedne filmy, najlepsie natocil v 60. a 70. rokoch - preto hoci je tu Delonova snaha napodobnit Belmonda a myks kriminalky s komediou, predsa dam vyssie hodnotenie. Hlavne ked vidim ake picoidy sa dnes tocia /Tchory, Kapitan Banglades/ a poniektore aj brutalne nadhodnocuju /Billy Elliott/ : 76 % ()

sud 

všechny recenze uživatele

Určitě jedna z nejzábavnějších Delonových kriminálek, která pro mě vychází z duelu dvou jeho režisérských počinů jako vítěz. Spousy diváků, odsuzujících tento film, nejspíš neodhalili tu obrovskou nadsázku s jakou byl natočen. Co se týče příběhu, jak už jsem tolikrát napsal, nim moc se v kriminálce nového vymyslet nedá. Ovšem každá scéna je korunována zajímavými dialogy a hláška střídá hlášku. Alain Delon je tentokrát nad věcí co se týče úplně všeho. Role inspektora Choucase (nebo chcete-li Lucase) je spíše Belmondovská a ani ten nezústane bez povšimnutí (scéna s dezimfekcí průstřelu). V každém případě je skvělý a sympatičtější ještě v tom, jak dokáže udělat srandu sám ze sebe. Ale abych pravdu řekl, nejvíc mě zaujala Anne Parillaudová. Nejen že jí to neskutečně sekne, navíc má skvělé hlášky. "Kdo nastaví kůži" není čistou krimi ani čistou komedií. Dalo by se říci, takový "Černý tulipán" po 27 letech, zasazený do současnosti. 85%. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (5)

  • Režijní debut Alaina Delona. (M.B)
  • Při automobilové honičce na pařížském okruhu nabourá bílé BMW, které pronásleduje Lancii, do policejního auta, rozbije si pravý světlomet a pár vteřin jezdí takto poškozené. V následujících záběrech ale zase jezdí s funkčním světlometem a nepoškozenou kapotou. (Gareth_Jones)
  • Hlavná postava inšpektor Choucas (Šukas) je v českom dabingu nazvaná Lukas. Dôvodom môže byť asi fakt, aby meno Šukas nespôsobilo pohoršenie. (Gareth_Jones)

Reklama

Reklama