Režie:
Sergio MartinoScénář:
Ernesto GastaldiKamera:
Giancarlo FerrandoHrají:
Michael Sopkiw, Valentine Monnier, George Eastman, Edmund Purdom, Giovanni Cianfriglia, Ottaviano Dell'Acqua, Tony Askin, Romano Puppo, Anna Kanakis (více)Obsahy(2)
Apokalyptická vize 21. století. Lidstvo pomalu vymírá. New York je v troskách. V těch přežívá směsice různých mutantů a lidí nakažených zářením na jedné straně a na druhé „elita“, hrstka lidí zneužívající moc za pomoci armády a policie. Obě strany bojují o ukořistění jediné plodné ženy, která může dát lidstvu potomka a tím mu zachránit budoucnost. Úkolem najít ženu je pověřen dobrodruh jménem Fire Flash. Povede se mu zachránit život na zemi...? (Q FILM)
(více)Recenze (29)
No jako kdybych na to koukal sám nebyla by to taková prdel, za to taky ty jdvě hvězdy že jsem se zasmál a hlavně u scény v tunelu. Takový italský béčko ve stylu Cyborg a Útěk z NY akorát s hercema co moc hrát neumí viz ten lilipután a né moc dobrýma kulisama viz to město co vypadalo jako by ho někdo postavil z lega. Jinak jsem se vcelku bavil a určitě budu chtit vidět další díly tohohle trashe. ()
„Nemám čas kecať s niekým, kto sa mi nepredstavil.“ Nechcem sa vyvyšovať, hoci to tak asi bude znieť, ale pre mňa sú takéto filmy v podstate až nepozerateľnou stratou času. Neviem, čo by som k tejto obskúrnej WTF blbosti napísal. Sandokan, plodná žena, Lorenzo Lamas, kone, rádioaktivita, post-apokalyptický New York, lasery, plameňomety, mutanti, Mad Max, ateliéry, planéta opíc, chlap s páskou cez oko... Režisér predtým nakrútil Kanibalov 2, čo asi hovorí za všetko. ()
"NIC NA MĚ NEHRAJ, TY SRAČKO, NEBO TI ROZKUCHÁM STŘEVA." Po Castellariho 1990: ÚTĚK Z BRONXU další taliánská vykrádačka ÚTĚKU Z NEW YORKU. Zakouřenými miniaturami, lasery (z laserových kuší) a krysami se rozhodně nešetřilo a vypadá to dráž než většina tomu podobných (1990, NOVÍ BARBAŘI, POSLEDNÍ BOJOVNÍCI...), ale jak se říká, nic o čem bych psal domů, NOVÍ BARBAŘI byli mnohem větší prča. Ale oceňuju trochu širší záběr příběhu než je obvyklé (odskok na Aljašku a závěrečný odlet z planety). ()
Jeden z plakátů na tenhle film hlásal "MICHAEL SOPKIW JE NOVÝ CLINT EASTWOOD." Kde k tomuhle příměru tehdy tvůrci přišli je mi záhadou, nicméně to velmi přesně vystihuje auru tohodle filmu. Typická klasická italo vykrádačka všech tehdejších dystopických hollywoodských akčních scifi (od Útěku z New Yorku, skrz Death Race 2000 až po Planetu opic) natočená kdesi na kilometru čtverečním jakési staré fabriky, která supluje New York, tak jako ho budeme znát už zhruba za dva roky, ale s koulema o velikosti tenisáků. Prvních 30 minut jsem se skutečně válel v euforii, v půlce filmu snímek odhalí svoje slabiny, ale ke konci zase vydatně udeří. Snímek pochopitelně nelze sledovat bez nadsázky, protože podobně jako většina italských odpovědí na Hollywood je i tohle absolutní hovězina. Ale krásná! ()
No hergot, co s tím? Na jednu stranu se na to (oproti tureckým vykrádačkám) dá místy celkem neironcky dívat a na určitou lacinost jsem si zvykl, jenže zase na druhou stranu mi to místy přišlo strašně nudné a ačkoli takové mi připadaly i ty turecké vykrádačky, tam jsem se nad tou špatností aspoň zasmál. Takže nevím, který z těch dvou typů vykrádaček bych upřednostnil, kdybych musel vybrat lepší. Ale asi bych byl pro ty italské, protože tu se aspoň nekradly záběry odjinud a pořád se mi na italský Útěk z New Yorku (s pravým italským Kurtem Russelem, samozřejmě!) dívalo líp než na turecké Star Wars,,, 2* ()
Galerie (32)
Photo © StudioCanal
Reklama