Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Keoma, indiánský míšenec, se vrací po občanské válce domů. Jeho bratři jej však kvůli jeho původu nevítají právě s otevřenou náručí a spiknou se proti němu. Keoma se bude muset vypořádat nejen s nimi, ale i s bandou desperátů, která terorizuje celé okolí. A jeho pomsta bude řádně krvavá! (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Videa (1)

Trailer

Recenze (113)

Martin741 

všechny recenze uživatele

Rezisera Castellariho som dlho poznal len ako tvorcu podpriemernych az priemernych Extralargov, a vidno, ze bol aj reziserom Polizzioteschi filmov, a aj tohoto westernu. V 70. rokoch sa westerny uz prestali tocit, a tento patri aspon do lahkeho nadpriemeru. Takych sa v 70. rokoch natocilo len par, daju sa spocitat na prstoch jednej ruky, ale najdu sa a sui raritne. Film nema otrepane klise kradez koni, ale pojednava o Keomovi, indianskom miesancovi, ktory po prichode domov musi bojovat nielen so surodencami ale aj s bandou zlocincov. Film taha hlavne Franco Nero, ale vsimol som si aj Ricarda Pizzutiho, najmlatenejsieho herca kinematografie,a namakaneho Giovanni Cianfrigliu /Dva Vytecnici, Suda a Licha, Jestli se rozzlobime, budeme zli/. 70 % ()

špaček421 

všechny recenze uživatele

Ne, že by ten film byl bezchybný, Nerovy rádoby filozofické řeči a uječená zpěvačka (i když tady se ještě dá vydržet, na soundtracku je to mnohem horší) mi trochu vadily, ale jinak si myslím, že Castellariho muselo něco osvítit. Vizuálně fascinující film, obsahující plno v žánru nevídaných nápadů (postava - symbol, prolínání minulosti a přítomnosti - jasně, některé věci jsou obšlehnuté od Bergmana a spol., ale ve westernu se to fakt nevidí každej den). Na to, že film byl přepisován v průběhu natáčení, je to hodně povedený. Několik měsíců po druhém zhlédnutí ve mně zůstává výrazně pozitivní dojem a možná i chuť pustit si to znova. ()

Reklama

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Po čtyřiceti kolečkách se sněhem jsem upuatil od vybbraného filmu na dnešní večer s tím, že si dám něco lehčího. Avšak pokud se zrovna nezpívalo, tak mě to nebavilo. Nebavil mě ani Franco Nero se svýma uhrančivýma zelenýma očima a dlouhým hnědým hárem, hrajícího indiánského mišence, který neví co je, ale nedá pokoj, dokud se to nedozví. ()

andrii 

všechny recenze uživatele

Klima dobra klimbá. Zraňují záběry zbraně tábora, který se rozhodl brát za vzor. Havrana. Ten teď ale uvede v kóma. Kdysi kluk z luk krkavčích her. Dnes herkulovský náboj karamelové vizáže. Dřímá v něm. Chrabrý solitér. Rudé šípy prýští z bělma. Mekka chrpového oka se mračí, na trojsoka. Tam, kde doma byl, sklidí mokvající "moka" charakter. Nežádá se měkká ruka na kolébce. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

„The world keeps going around and around so you always end up in the same place.“ Keoma reprezentuje Svobodu, babizna s vozejkem Smrt a nenarozené dítě Život. Symbolismus, mystika, Shakespeare, Peckinpah. Nyní už máte potřebné indicie k tomu, abyste se zorientovali v lehce děravém příběhu průběžně dopisovaného scénáře a pochopili, proč se Nero po návratu z Woodstocku ihned zapojil do produkce zpomaleně umírajících nesvobodných padouchů a pouštěl si k tomu tam pořízené hudební nahrávky. Špagety došly, kruh se uzavřel. Franco může Björnu Borgovi vrátit paruku.. „He can't die. And you know why? Because he's free. And man who's free never dies..“ ()

Galerie (14)

Zajímavosti (3)

  • Režisér Enzo G. Castellari prohlásil, že ze všech filmů, které režíroval, je tento jeho osobní favorit. (Marek06)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno