Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Zábavná komedie o obyčejné maloměstské rodině, jako je každá druhá. Seznamte se a uvidíte, jak se její členové nebezpečně podobají vám či vašemu okolí. Syn Marko spěje k tomu být úspěšným zločincem. Naneštěstí je jeho první obětí přepadení vlastní matka, což mu značně přitíží ve vysněné kariéře kriminálníka. Dcera Karin je sebevědomá a své půvaby využívá jen, co to jde. Veškerý čas věnuje „chození" s více chlapci naráz a posouváním hranic, co všechno muži vydrží. Matka Anna zase ujíždí na slevových portálech, výhodných nákupních akcích a soutěžích. A otec? Ten je tím nejobyčejnějším z obyčejných - dopravním revizorem, a i přesto mu život shodou náhod umožní zažít pár minut slávy. (APK Cinema Service)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (64)

honajz2 odpad!

všechny recenze uživatele

Konečně, konečně jsem viděl a uzřel snad nejhorší film v dějinách českého filmu a možná í filmu obecně. Toulová natočila svůj druhý film a - ty vole - je ještě horší než ten první, který už tak byl dost strašný. Ale tohle, tohle je prostě něco neskutečného. Věčně tvá nevěrná jsem považoval za absolutní dno českého filmu, ale tohle je ještě ve větším dně. To fakt nebyl amatérský film? To fakt bylo v kinech po celé republice? To fakt natočil někdo, kdo vystudoval FAMU? A to fakt Toulová, co to natočila, s tím nesekla? Příběh absolutně nedává smysl, IQ postav není vyšší než 50, navíc ani pořádně nejsou vymyšlený. Otec má celý film hluboké myšlenky, ale ve skutečnosti je tupej jako ty holky ze Spring Breakers, sám se s sebou je nešťastný, tak si jednoho dne koupí saku od pánských obleků BANDI, pak v něm chodí po městě několik dnů a nocí, nic nejí, nikde nespí, pak se vyspí s nějakou hnusnou babou, zdrhne, nechá jí tam peníze a vrátí se domů. Matka nikde nepracuje, prý se hrozně stará o děti, ale když její syn pobíhá o půlnoci venku s partou strašně drsných borců, je jí to u řiti a zajímá jí spíš to, jestli se s ní někdo vyspí, sama je taky hnusná, tak jde na diskotéku, kde mají všichni kolem osmnácti a ona, čtyřicetiletá baba si tam chce někoho najít. Pak se vrátí ke svému manželovi a nechá si v PETRA CLINIC za 30 000 rozpustit vlasy. Dcera je úplně blbá, furt se fotí, š*ká s každým, chodí s dvěma kluky, se kterýma to táhne najednou, dokonce je s sebou vezme na dovolenou do Belgie, kde věčně všichni pobíhají v županu a ti její dva hoši jsou tak blbý, že ani nepoznají, že to tam s nimi táhne najednou a všimnou si toho, až se vrátí do Prahy (btw, když s někým chodíte, tak s ním snad jste na stejném pokoji, ne? Pochybuji, že holka byla v nějaké sektě, co je strašně přísná na sex) a s ní tady vlastně všechno končí. Jestli chodí do školy nebo někde maká se nedozvíme, koho proboha zajímá tak nepotřebná informace? A pak je tu syn, který věčně chodí s nějakou drsnou partou, věčně chlastají, pak jeden z nich najde zbraň, jdou s ní někam do podchodu někoho přepadnout, jenže se mu omylem povede přepadnout vlastní mámu, pak hnedka běží domů se jí přiznat, jede si pro ně policie, ale to se ve filmu dál neřeší, on dojde domů, matka mu řekne, že ji přepadli (btw, v tom podchodu vypadá jak nějaká zamilovaná smrtka z britských zahrad z knih Rosamunde Pilcher...), ale neví, kdo, pak syn zdrhne z domu, několik nocí se toulá venku a jí je to ukradený a nakonec to skončí tak, že si najde brigádu v burgrárně, což znamená v nonstop bistro okýnku bůhvíkde. Tak, demenci postav jsem asi popsal dostatečně. A filmařsky je tam snad všechno špatně - kamera, mizanscény, střih, zvuk, herci, dialogy, i to, jak to je natočený, tak je to strašný, jelikož to střídání dne a noci je tak strašně špatné, že to snad ani není možné. Jako upřímně, toužil jsem spatřit dno českého filmu a jestli nebudou filmy neumětele Nováka ještě horší (ty vole, jde to vůbec?) a taky jsem ho dostal. Něco tak strašného by natočil málokdo, bohužel Toulová má tak strašně velké ego, že i po téhle hrůze v tom všem chce jet dál... Samozřejmě, je to tak špatné až je to směšné, často jsem se tu smál a nahlas, ale kdybych tomuhle dal z prdele 5*, udělám radost Toulové a to fakt nechci. U Neila Breena s tím problém nemám, protože kdybych mu dal odpad, přijde si pro mě a buď mě vymaže, donutí spáchat sebevraždu nebo úplně nejlíp ukřižuje, ale Toulová není Neil Breen. Ale teď upřímně, filmy Neila Breena aspoň nějak vypadají, třeba tam někdy má něco dobře natočeného, Wiseau je sice úplně mimo realitu, ale ten v těch filmech má aspoň něco jako děj, ale Toulová... Co má Toulová? Nic, je absolutně neschopná a to vystudovala FAMU! A tak se jí povedlo natočit NEJHORŠÍ ČESKÝ FILM VŮBEC a možná i světově... Dávám odpad, jelikož to odpad je a nadhodnocovat kvůli tomu, že to bylo strašně směšné a já se bavil, nebudu, protože, jak jsem psal, Toulové by to udělalo radost a to je to poslední, co chci. A že to byla komedie? Ty vole, já si za celý film nevšiml ničeho, co by mělo být záměrně vtipné, jenom to, co je vtipné, aspoň pro režisérku, nechtěně. Když vše špatné pominu a budu předstírat, že to dává smysl, bylo by to depresivní drama... () (méně) (více)

Marze odpad!

všechny recenze uživatele

Mizí i nejzákladnější profesní vrstva a snímek vypadá jako nehotový. Výjimečně krutý Fila tentokrát v recenzi prozrazuje děj v naději, že na film lidé nebudou chodit do kina. Navíc sledování pro mě bylo jako nepodařená stupidní sociologická sonda do života pětačtyřicátníků nepříjemné. Je to hodně úmorná podívaná a přehlídka utrápenosti. Na vznik filmu přispěli dobrovolníci. Nejde vůbec o komedii, ale o rodinné melodrama krize středního věku, dokonale dokládající, jak se na téma Americké krásy dá vyrobit česká hrůza. Celou podstatu zpackané existence „jsem stárnoucí vůl“ odvypráví revizor hromadné dopravy v monologu, případně v dialogu s bratrem. Pasivní, sebelítostivý, bezcílně bloumající, totálně nezajímavý hrdina. A není sám, kdo vzdychá při pohledu do zrcadla. Dospívající potomci bolestínských rodičů se chovají jako na prahu puberty, načež umravněný scénář dovede dceru k prohlédnutí, že by neměla partnery střídat jako ponožky, a syna k objevu, že si lépe vydělá brigádou než loupeží. Veškerá řemesla tu přicházejí na buben, počínaje statickou kamerou, před niž hrdinové vesměs usedají, vstávají a zase usedají, a konče prkenným herectvím; dokonce ani zaplakat neumějí. Noční můra domácích rádobyfilmů, product placement čili využití sponzorských výrobků, tu nabývá obludných rozměrů. Mužova vzpoura vede právě a pouze do značkového obchodu s pánskými obleky, jeho žena si pro změnu zvedne sebevědomí návštěvou reklamního salonu krásy. Čímž je manželské odcizení zažehnáno a postavy si mohou padnout do náruče se sdělením, že v celém všivém světě má jedině rodina ještě cenu. Dalo by se pokračovat donekonečna: o sáhodlouhých záběrech přípravy salátu, o pózování ve sponzorském resortu, o klipové manýře „průletů“ městem. Hrozné je, že za největší průšvihy domácí kinematografie nesou hlavní díl viny distributoři, kteří nulovou hodnotu poznají, přesto ji divákovi otrle vnucují za jeho peníze. ()

Reklama

honajz odpad!

všechny recenze uživatele

Kdyby šlo o amatérský film nadšeného fanouška filmu, který to hodil na YouTube, samozřejmě neřeknu ani popel. Ale tohle má být dílo absolventky FAMU, a přitom by se film dal uvádět jako pomůcka všech chyb, jakých se filmař může dopustit. Špatná mizanscéna a temporytmus, zmatené střídání dnů a nocí, zběsilý střih, kdy záběry na sebe nenavazují, nebo je sem vmontován nicneříkající záběr jakoby z jiného filmu, špatné načasování scén, mizerný scénář a vedení herců, kameraman netuší, že když mu vzadu ve scéně rozsvítí host kavárny mobil, přebere to divákovu pozornost a on si přestane všímat rádoby srdceryvného opětovného setkání manželka s manželkou... Charakteristiky postav: chodí děti do školy?, manželka někde dělá?, z čeho žijí?, jak se jim promítne do rozpočtu koupě značkového obleku nebo návštěva luxusní estetické kliniky?, a ta dcera s těmi dvěma nápadníky - oni měli všichni čtyři v (asi) Belgii každý svůj pokoj? Z čeho to platili? Oni spolu nešli do města nebo někam na pivo, že kluci by už tam zjistili, že se mají k jedné holce, a ne až podivně v Praze? Proč jde máma tancovat do podniku pro osmnáctileté a jak na něj natrefila? A co vlastně novopečený revizor zažíval při své práci, kromě dvou nijakých a o ničem historek s pepřákem a jízdenkami v obálce? Vážně se neodehrálo víc konfliktů? Kde manžel po odchodu z domova bydlel, spal, co jedl? Kolik dní byl vlastně mimo domov? Podle špatného střídání času se zdá, že snad týden. Dalo by se pokračovat donekonečna. Až mne udivilo, že film měl dramaturgyni (!) a dokonce nějakého dramaturga dialogů (!). Wow. A to se nestydí? Vážně, odevzdat takový zmetek, osobně bych si šel nafackovat. To nikdo ze štábu nebo sponzorů neměl dost reflexe, aby s Toulovou zatřásl, ať se vzpamatuje, nebo ji poslal makat někam na dva měsíce do kravína, ať pozná skutečný život? ()

rublik05 odpad!

všechny recenze uživatele

To čo toto bolo do p*či? Jak může vůbec někoho napadnout tohle zrealizovat a už vůbec nechápu lidi, co po přečtení scénáře přistoupili na tohle filmařské porno a harakiri. Česká kinematografie našla své nové dno. Totálně zazděný scénář, kameramana bych dal pověsit za koule do průvanu. O hereckých výkonech netřeba se vůbec zmiňovat, byly nulové. Co jsme komu udělali, že se po těch desítkách let filmového průmyslu musejí točit takové hovna. Na tohle v této zemi peníze jsou. 0/10. ()

Master19 

všechny recenze uživatele

No!? Nemá talent... Člověk si ale uvědomí, jak dobré jsou proti tomuto špatné filmy řekněme "mainstreamu". Kvalita zvuku je mizerná, ale to se dá u těchto počinů očekávat, takže mnohem víc mi vadila ta impotence ve způsobu vedení děje. Motivace postav ke stupidnímu chování absentuje i v renomovanějších snímcích, ale tady divák mnohdy marně hledá motivaci i k chování "rozumnému" a vede k nekonečné sérii WTF momentů. Za všechny jeden, který mě trápí doteď: Proč si synek opéká slaninu na žehličce? Jen proto, aby se pak mohla Dana Morávková divit, že je na košili mastný flek? Mno... A ještě jeden detail, který mi vadil: Když se mobilní telefon během hovoru přiloží k uchu, display zhasne, to by mohla režisérka vědět. Nebo ji to mohl někdo říct... Kladem a hvězdičkou je tu pouze Ladislav Ondřej, který mě bavil. ()

Galerie (5)

Zajímavosti (4)

  • Natáčení filmu probíhalo v Praze. (SONY_)
  • Při televizní premiéře na televizním kanále Cs film byla sledovanost v kategorii 15+ (diváci starší 15 let) cca 8 000 diváků a cca 7 000 diváků v repríze. Film měl televizní premiéru 4. 4. 2019. (tsatsiki)
  • Film byl kinaři vyhodnocen jako nekvalitní, přispěla tomu i špatná návštěvnost, a po necelém měsíci Revizory hrálo jen 12 kin. Po měsíci a půl od premiéry pak už jen 5 kin. (tsatsiki)

Reklama

Reklama