Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Svět umění nezná hranic. A to ani v případě Josephine (Zawe Ashton), která najde skvostná umělecká díla po zemřelém. Než aby je vyhodila, jak stálo v závěti, vezme je pod svá kurátorská křídla a začne je zpeněžovat. Jenže obrazy nejsou tak andělské, jak by se předpokládalo. Skrývají něco temného a hrůzného z malířova života. Na to se postupem času přijde, ale to už je příliš pozdě! (Rodriguez)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (131)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Totální ulítlost. Chvíli jsem v tom cítil i odkaz na Obraz Doryana Graye, což je určitě ku prospěchu námětu. V rámci těch mysteriozních thrillerů je tenhle ale určitě na straně těch mega divných, který potvrzuje i to, že Jake Gyllenhaal asi navždy zůstane v roli podivínů. Ty mu prostě jdou nejlíp už skoro od dětství. Tady to třeba není jiné, ale i když je to všechno mega ulítlé, mojí pozornost si to na pohodu udrželo až do samotného konce. Ten je ale bohužel trošku do prázdna. ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

"Když vám obraz zdivočí, nechoďte mu na oči!" Psychopatické obrazy bohužel moc prostoru nedostaly a nepochopitelně zůstaly srolované ve skříni. Snobové jako vždy intelektuálně opruzení, avantgardní umění typu flek sem, flek tam a dramaturgie tak nudná, že by u toho usnul i Dorian Gray. Navíc mi dojem z výstavy kazila ta "androidní mutantka", kterou JASON_X považoval za tranďáka a která nestydatě střídala... polohy, od ženy vamp přes vlčici z Wall Street až po vypatlanou blbku "co tady vůbec dělám a co po mně rejža kurva vlastně chce?". Tu třetí polohu jsem jí věřil, jako jedinou. Hérečka dobrá akorát tak na pornhub. Přivázat na postel, pomalovat a... nechat zaschnout. Pak přes obličej hodit hadr a... zavřít do skříně, k lidožravým obrazům! Zklamal i otrávený Malkovich hrající tužku (asi fakt byla chyba přestat chlastat :-), naopak potěšila zvídavá Toni Collete aneb moderním umělcům se na koule nesahá! ()

Reklama

Toren 

všechny recenze uživatele

4/10. Jake je (jako vždy) fenomenální. A samotný hororový nápad s uměním má několik vizuálně podmanivých scén, ale první polovina filmu má šíleně dlouhou (a bohužel nezajímavě předloženou) expozici, díky které je celý snímek těžce stravitelný. Druhá půlka šlape o poznání lépe ale jakmile dojde na lámání chleba, drží se tvůrci zbytečně u zdi. Škoda. ()

choze 

všechny recenze uživatele

"S umělci nerandím. Všichni už jeden vztah mají." Gilroy si dělá prdel ze všech, kdo od něj po Slídilovi čekali další znepokojivou a ponurou věc. VB je parodií vyvražďovačky zasazené do zkarikovaného prostředí uměleckého byznysu, kdy vraždí samo umění (což bylo zřejmé už z trajleru). Seriozní příběh/horor to tedy není, ale slušně zábavné to je, to zase jo. A chtěl bych poděkovat tomu, koho napadlo dát Natalii Dyer brýle. Fetišizuju si holky s brýlema a z ní jsem si cvrkl do gatí. ()

JohnnyD 

všechny recenze uživatele

Dan Gilroy nemá vizuálny talent Toma Forda, či Nicholasa Windinga Refna a nevie písať prázdnych snobov ako Bret Easton Ellis. Výsledkom je dvojhodinové meh o akýchsi vraždiacich obrazoch, na ktorých nič znepokojujúce nie je. V téme vraždiaceho umenia je Carpenterovo Cigarette Burns stále neprekonané. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (7)

  • Celosvětová premiéra proběhla 27. ledna 2019 na filmovém festivalu Sundance v Utahu (USA). (BMW12)
  • Námet filmu režisérovi a scenáristovi Danovi Gilroyovi prišiel na um, keď sa raz počas Vianoc roku 2017 sám prechádzal prázdnou galériou v meste Beacon, štát New York. (Astonko)

Reklama

Reklama