Reklama

Reklama

Star Trek: Picard

(seriál)
Trailer 3
USA, (2020–2023), 25 h 2 min (Minutáž: 39–63 min)

Hrají:

Patrick Stewart, Michelle Hurd, Jeri Ryan, Alison Pill, Santiago Cabrera, Evan Evagora, Isa Briones, Brent Spiner, Jonathan Frakes, Orla Brady, Ed Speleers (více)
(další profese)

Série(3) / Epizody(30)

Obsahy(1)

Star Trek: Picard představuje Sira Patricka Stewarta, který si zopakuje svou ikonickou roli Jeana-Luca Picarda, kterou hrál sedm řad v seriálu Star Trek: Nová generace. Nový seriál bude následovat tuto ikonickou postavu do další kapitoly jeho života. (Prime Video)

Diskuze

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

Nový díl Picarda (S03E01) časová osa 4:15 a musel jsem to vypnout. Protože "pump action" fázer je na mně fakt moc. A to jsem si říkal, že Beverly to v šedé sekne více než před 30 lety v rezavé.

No pokusím se později naladit na židodebilizmus a dokoukat to. Ale myslím, že to je jasný "příslib" toho, jak děsná bude tato série.

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

Jakkob

Design tvořený kokůtky, kteří nikdy nečetli TM či jen debaty s technicky založenými fanoušky ST a tudíž nepochopili jak a proč byly kosmické lodě Opravdového star treku stvořeny. Jedním slovem: "strašné".

na příspěvěk reagoval Jakkob

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

SSE

hele třeba to je Barcley po přeoperování na ženu, v dnešní mírně řečeno podivné době je možné skutečně vše, každopádně by to bylo vskutku epické a nejlepší scifi parodie všech dob, kam se hrabe nějaký Orville:))

SSE

SSE (hodnocení, recenze)

cyphercz

Souhlas, když jsem to viděl poprvé v první vteřině jsem byl nadšen, protože jsem v té záporačce napřed viděl Barcleyho.... No je to bohužel jak píšeš, vypadá směšně.

na příspěvěk reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jinak výborná reakce od AngryJoe, doporučuju všem, krom Jákkoba samozřejmě:) Ta villainka působí neuvěřitelně směšně, jak z nějaké parodie alá Galaxy Quest či jako Zorg z Pátého elementu, fakt nevím, co to tvůrci šňupou, ale tohle je neuvěřitelný what-the-fuck... taky je smutný, že nedokáží přijít s ničím jiným, než tisícátou recyklací Khana, opět tu máme mlhovinu a dvě lodi v ní bojující, villain s osobním fetišem pro hlavního hrdinu (Khan + Kirk, Zlounka s mastnými vlasy + Picard) atd. Také to, že z prvních dvou řad se vrací zrovna vyfetlá, emocionálně totálně v hajzlu troska Raffi, je velmi špatná zpráva sama o sobě, to bych fakt snad radši viděl kohokoliv jiného, včetně vražedkyně Jurati. Potenciál vidím v Moriartym a Loreovi, ale to by na tom seriálu museli pracovat jiní lidé, takhle spíš očekávám domrvení i jejich postav... 

na příspěvěk reagoval SSE

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jakkob

"Ono bez toho fanouškovství je dnes už spousta Treků v podstatě nesledovatelná." Co je toto zase za donebevolající nesmysl, prosím tě??

 

"A jak jsem psal už mnohokrát dříve - nepleťme si popularitu/nepopularitu s kvalitou. Nejde o jedno a to samé " Aha, a co, nebo ještě lépe kdo teda určuje kvalitu např. naprostého extrementu jménem DIS??:) To by mě ale opravdu převelice zajímalo, Jákky:)

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

tupé hovno se nám tu zase rozvášňuje, aniž by si uvědomilo jak neuvěřitelně tupé a drzé je označovat kohokoliv za mudly, i když sám nemá nakoukanou ani polovinu star treku :-D 

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

PKD:

Proto jsem Riose uvedl jako příklad. Rafi jsem neuváděl, ale objektivně je to hlavní zástupce té první, negativní kategorie.

To s tím, že 3. série bude poslední může být reklamní trik, jak zvýšit sledovanost. Opět by se totiž využilo nostalgie za Picardem, kdy by to byla rozlučka se Stewartem. Takže věřit tomu budu až to oficiálně zruší ;-)

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

cernakus

Rios byl ve 2.s. super. Hned jak se objevil, zvýšil se automaticky můj zájem. A to co s ním udělali...no, nebudu raději sprostý. Asi tak. Nebyl jsem sám, kdo by po 1.díle který je pro mě osobně zatím z celého Pikrda nejvíce tzv. trekový (ještě bych se z 60% zastal dílu posl.) by okamžitě bral série Riose na Stargazeru. Jak to dopadlo....víme. :-/ Hl., že se jistě i ve 3.s. bude nakrucovati ta krasava Rafi.:(

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Khanos

S tou objektivitou a subjektivitou to hlavně pak připomeň těm, kteří více než s oblibou rádi diktují a nakazují, co je a není objektivní, hlavně pokud se to něco jakkoli rozchází s tím, co tvrdí oni. Já to tu připomínám už tak nějak ze cviku.. ;)

 

Jinak já zdejší i jiná "neodborná" hodnocení z řad běžných mudlů považuji za přibližný ukazatel toho, co cca čekat. Ovšem s tím, že to není zdaleka stoprocentní. Nic víc, nic míň. Opět nejsem ten, co se tu nebo jinde ohání hodnocením jako validním ukazatelem kvality/nekvality, aby v jiném případě, když se to zrovna nehodí, vymysleli sto plus jeden důvod, proč validní není…

 

Jinak nic proti tomu, jak o tom všem smýšlíš. Jako názor do foroty je to OK a nemám s tím problém. Já si o tom, nicméně, myslím něco jiného a asi nemá cenu, abych se opakoval.. :)

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

Khanos

První série PIC stála a padala na nostalgii za Picardem. A kdyby nechali Stewarta zhebnout a nahradili ho omlazeným androidem, udělali by nejlépe. Proč? Protože co se tolerovalo první sérii kvůli Picardovi se dál již tolerovat nemohlo. Už se nemohlo tolerovat, jak si Kurtíci vytírají prdel kánonem. Jak kupí jednu chybu za druhou. Nemohlo se tolerovat, že bezcharakterní postavy které nejsou oblíbené mají maximum času a charakterní a oblíbené jsou na vedlejší koleji (Rios za všechny). A hlavně se nemohlo tolerovat, že více jak polovina rozpočtu, který sám o sobě byl chabý (cca polovina toho, co má ta sračka STD), šel na účet Stewartovi a tak se trikově obstojné dělaly jen první a poslední epizody a vnitřní vata byla vizuálně levná.

Pokud Picard třetí sérii opravdu končí, tak se na to člověk koukne. Ale držel bych se doporučení co dal PKD. Kouknout na první 2 a poslední 2 díly. O nic zajímavého pro příběh nepřijdeš a dojem bude lepší.

na příspěvěk reagoval PKD, PKD

Khanos

Khanos (hodnocení, recenze)

Jakkob

Zaměřuješ svou odpověď špatným směrem. Já přece netvrdím že je druhá série špatná, nestavím hodnocení na piedestal a rozhodně netvrdím, že fandovství nemá své místo v hodnocení.

Nicméně statisticky to vypadá, že druhá řada má horší hodnocení než první a jak je to možné, pokud je vše zajímavější? Příběh, hostovačky, ne tolik zastřený příběh... A tvářit se, že hodnocení je irelevantní, také není cesta.

Pro první řadu hrál nejdůležitější faktor zřejmě překvapení a zvědavost a jelikož první řada je fakt neslaná a nemastná, upřímně s odstupem už ani nevím o co v ní vlastně šlo, probrala spoustu lidí. Ale nemyslím, že je to jenom o tom. Já po první řadě hodně váhal, jestli druhou zkusit. Nakonec o těsný chlup jsem to zkusil a po prvních dvou epizodách jsem byl docela nadšen. Jenže po pár epizodách se ukázalo, že alespoň pro mně, i když si myslím, že v tom nebudu zdaleka sám, seriál začal ztrácet. Hned v úvodu vystřílel většinu ostré munice a pak už střílel jen slepými. Závěr možná podle PKD je zase skvělý, ale jelikož tam jsem se (aspoň zatím) nedostal, nemůžu to posoudit. Nejspíš to dokoukám, ale v současném rozpoložení mysli bych raději koukal na půl hodinové reklamy, než na Picarda a dokud se to nezmění, nemá smysl to rvat na sílu.

Myslím, že narozdíl od SNW, kde si zřejmě autoři jasně řekli hned na začátku, jaký je jejich cíl, jak chtějí seriál koncipovat a na koho chtějí seriálem mířit, u Picarda je zřetelnější, že se stále hledají. Některé epizody, nebo jejich části, míří na fandy, ale z jiných mám pocit, jako by na nás ukazovaly prostředníček. Je to celé zmatené a divné. Postrádá to náboj a je to takové statické. Prostě něco co neurazí, ale ani nezvedne ze sedačky.

...a nemluv pořád o objektivitě. Jen velice málo věcí na světě je objektivních, a cokoliv co má něco společného s názorovou oblastí je tomu přímo obrácené. Vše co je subjektivní, nikdy nebude ničím jiným.

na příspěvěk reagoval cernakus, Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Khanos

I fanouškovství a nadšení má v hodnocení svoje místo a hraje nebál bych se říci zásadní roli, u Star Treku i jiných fenoménů pak obzvláště. I zdejší hodnocení, a nejen to zdejší, je tímto faktorem zásadně ovlivněné, a nejen tím. Ono bez toho fanouškovství je dnes už spousta Treků v podstatě nesledovatelná. Takže já osobně zdejší hodnocení neberu jako objektivní ukazatel toho, co je a není v pořádku, co je a není dobré atd. Nejde o nic víc než o průměr z řady subjektivních názorů, které mají k objektivitě na světelné roky daleko. 
A jak jsem psal už mnohokrát dříve - nepleťme si popularitu/nepopularitu s kvalitou. Nejde o jedno a to samé :)

na příspěvěk reagoval Khanos, cyphercz

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

Khanos

Uprimne.... Kdyz das 1.a posl. dil+max. 2 uprostred, o nic vyznamneho neprijdes. Ja se ovsem paradoxne nudil mene, nez u 1. obskurni serie. Zvlastni. Ano vskutku, ma zajimavejsi linku, ale zaroven horsi hodnoceni, coz mi vzhledem z vetsi poutavosti daneho nametu prijde tak nak, nefer. 

Khanos

Khanos (hodnocení, recenze)

Jakkob

Nedělám si iluzi, že by třetí řadu vydali současně. Jen si myslím, že by to seriálu pomohlo.

Vzhledem k tomu, že druhá série měla zajímavější linku než první, ale hodnocení má horší, je evidentní, že něco špatně bylo. Na deseti-epizodní seriál, se děj posouval dopředu dost pomale a nuzně. Že ses těšil na každou novou epizodu ti věřím, ale myslím, že svoje v tom hrálo tvé fandovství, spíš než že by seriál byl tak zajímavý.

na příspěvěk reagoval PKD, Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Khanos

Vzhledem k dosavadnímu konceptu vydávání epizody po týdnu u všech Treků si úplně nemyslím, že by najednou třetí sezónu vydali najednou...

Jinak mě se třeba děj druhé sezóny líbil docela dost. Přišel mi dost poutavý a zajímavý na to, abych se po každé epizodě těšil na tu další.

na příspěvěk reagoval Khanos

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

Khanos

Souhlas. Je to skutecne tak. Neco podobneho jsem rikal Tai po BR projekci. Ptala se na ruz. ST nejnovejsi veci tak jsem ji neco rekl. Jak to vidim realne. Muj nazor ostatne znas. 

Khanos

Khanos (hodnocení, recenze)

PKD

Můžeme.

Myslím, že v tomto případě zejména bych doporučil vydat celou třetí sérii zároveň. Myslím, že koukat na druhou v kuse, dal bych to. Normálně bych překousnul týden čekat, někdy i déle, ale muselo by mně zajímat, jak se bude příběh vyvíjet, což tady naprosto neplatilo. Fakticky tam nebylo nic, co by mi zásadně vadilo, ale nebylo tam ani nic, co by mně udrželo.

na příspěvěk reagoval PKD, Jakkob

Související novinky

Sci-fi Můj nepřítel dostane novou verzi

Sci-fi Můj nepřítel dostane novou verzi

17.06.2024

A je to tu zas! Nezastavitelný výrobní pás Hollywoodu brzy přinese další remake kultovní klasiky z osmdesátých let. Nové adaptace by se tentokrát měl dočkat dobrodružný science fiction snímek Můj… (více)

Vision se vrátí ve vlastním seriálu

Vision se vrátí ve vlastním seriálu

25.05.2024

V minulých letech se komiksácké studio Marvel s oznamováním nových projektů trošku urvalo z řetězu. Po vrcholné éře, kdy hlediště kin praskala ve švech pod nápory chtivých diváků, kteří potřebovali… (více)

Čtvrtý Star Trek možná přece jen dorazí

Čtvrtý Star Trek možná přece jen dorazí

28.03.2024

Filmové pokračování rebootované série Star Treku, jež by navázalo na třetí díl Star Trek: Do neznáma, bylo již několikrát oznámeno, aniž by se práce na něm jakkoliv pohnuly. Do absurdna byly tyto… (více)

Nejstahovanější seriály za rok 2020

Nejstahovanější seriály za rok 2020

06.01.2021

Jako každoročně vydává server TorrentFreak analýzu nejstahovanějších seriálů za uplynulých dvanáct měsíců. Po takřka dekádě, kdy tento žebříček se všemi svými nelegálními staženími doslova dominovala… (více)

Reklama

Reklama