Poslední recenze (7)
Alois Nebel (2011)
Tenhle film v sobě něco má, ale já jsem to neobjevila. Tohle není můj šálek kávy.
Ženy v pokušení (2010)
Krásný český film, který se u nás jen tak nevidí. Jestli nemáte náladu a chcete si odpočinout u "fajn" filmu, kde nemusíte nad ničím přemýšlet, doporučuji. Z kina jsem odcházela s dobrou náladou a pocitem, že život máme fakt jenom jeden, tak si ho aspoň musíme pořádně užít. Doporučila bych všem ženám, které po čyřicítce propadají depresi, že už jsou staré a naodpis. Hláška "nepodceňuj IQ svoji frndy" , se mi vryla do paměti. A výkon Elišky Balzerové dává tomuto filmu výbornou šťávu. 4,5*
P.S. Miluji Tě (2007)
Pro mě klasika. Pokud je venku škaredě a já nemám co na práci, jen chuť pustit si parádní film, zabalit se do peřiny a přikusovat čokoládu, sáhnu jednoznačně po P. S. I love. Romantický snímek, který se odehrává ještě v romantičtější přírodě, vás se slzami v očích donutí se smát. Nádhera.