Recenze (231)
Kapitán Phillips (2013)
Co tam Tom Hanks předvedl za hereckej výkon, to je neskutečný. Vidim to na souboj s Bruhlem o Oscara! Jinak ten skinny pirát byl taky cool, to natáčení muselo bejt extra divný )
Millerovi na tripu (2013)
Až moc trapných situací:) ale jo, něco na tom bylo
Elysium (2013)
Opět scifi s poměrně novým nápadem, super hereckým obsazením, a už od začátku se skvěle vykreslenou atmosférou , 3,5*
Hele vole, kde mám káru? (2000)
kultovní
Plán útěku (2013)
Napětí a humor ( hlavně ze strany pana guvernéra ), mno a klasická scéna s vrtulníkem v Arnieho filmech opět nechyběla :D Sly hraje taky opět výborně, přestože má pouze jeden výraz ! Its always nice to see these two guys together :-)
Rok jedna (2009)
Blbost, ale pobaví :)
Rivalové (2013)
Neskutečně zábavný a emotivní, perfektní konec .. celý kino bylo na konci dost sentimentální, ono to jinak ani nešlo. Oscar pro Daniela Bruhla. Další film, kterej mě přesvědčil, že filmy jsou nejlepší věc na světě.
Zack a Miri točí porno (2008)
První film se Sethem, kterej mě nebavil. Ta lovestory mi tam neseděla, jinak prdel celkem :)
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Backstreet boys, umirajici rhianna, narážky na pineapple express sequel, Kenny powers, spousta drog a šílený nebe :D u gotta love this...
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Když vidím to hodnocení tak si říkám, že jsem asi jinej :D Nevim proč, ale tahle skupinka se super schopnostna mě strasně baví.