Poslední recenze (5)
Raubíř Ralf (2012)
Po filmu How to you train dragon asi nej animák :)
Válka Bohů (2011)
Totální zklamání, za efekty 3 hvězdičky...
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
:)
Po filmu How to you train dragon asi nej animák :)
Totální zklamání, za efekty 3 hvězdičky...
:)