Recenze (574)
Chci to! (2007)
Věrná kopie filmu Sexboma od vedle....
Transformers (2007)
Dávám 4* avšak pouze za nápad. Za samotný film bych dal 3*. Veškeré scény s roboty byly přeslazené a celkový dojem ke konci filmu mi přpadal spíše dětinský. Ale je to obnova dosavadních sci-fi.
Spaceballs (1987)
V celku primitivní, avšak vcelku příjemně zábavné. Nejlepší byli náhlé výstřelky typu:" Našli jste něco? ANI HOVNO"
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Zatím naprosto jedinečný díl. Žádné přehnané duševní výlevy to mám rád.
Ghost Rider (2007)
Kravin na které se těším není mnoho, ale tato stála zato.
Dannyho parťáci 3 (2007)
Prosté a velice ladně spracované, žádné násilí a přese tak zajímavé, asi zatím nepovedenější nepřehnaní partáci.
Flubber (1997)
Skvělá oddychovka s kapkou fyziky nemá chybu, mám toho kluka rád.
Bláznivý šaman (2001)
...
Až do smrti (2007)
Dobrý čím míň Van dam kecá tím více se dá na film dívat.
Adamovo tajemství (2003)
Sice mám fimy tohoto typu rád, avšak na mě tam bylo moc sexu.