Recenze (136)
Kong: Ostrov lebek (2017)
Kokotina o neprůstřelné opišce… ztráta času
Nech svět světem (2023)
Arogantní Julča, nepříjemní herci, fuj...tak odporné obsazení... Netflix ve své nahotě, milion keců, tuny nelogičností, fuj... Jsem rád, že jsem Netflix zrušil
Mlha (2007)
Super film, sice řada slabých míst, ale mistrovské téma. BtW dvě poučení, náboženství nasrat a NIKDY se nevzdávej předem !
Jan Žižka (2022)
Kdo je čech nemá možnost dát méně než 5 !
Transformers: Probuzení monster (2023)
Korektně rasově obsazená píčovina
Volha (2023) (seriál)
Pecka, neskutečný ponor do těch šílených komančských let, ze kterých už mám jen mlhavé vzpomínky (ročník 72) Neskutečně realistické vykreslení doby soudruhů, papalášů a bordelu. Ale co je nejhorší je fakt, že se nám éra papalášů pomalu vrací, neboť co za CENSORED řídí tento stát :(
Princ Mamánek (2022)
Čistých 5 ... ale pohádka to není :) je to životní moudro řízlé trávou )
The Last of Us (2023) (seriál)
Tak mám rozkoukáno a už rozhodně nedokoukám :) Proč ? protože mě už zombie americké píčoviny serou... ano to slovo serou to přesně vystihuje. Tato civilizace dojede na úplně jiné věci, než je neustále omílané zombie apo. Nerozumím posedlosti nemrtvými, asi nějaká ušácká posedlost :(
Na západní frontě klid (2022)
Kašlu na předlohu, tohle se megafilm, který dokonale ukazuje, že na války je potřeba se vysrat…
Godzilla II Král monster (2019)
Takže ještěrka dala výbuch 15kilotuny na 100 metrů...bože to je pičovina