Recenze (291)
Všechno nebo nic (2002)
Takovy maly velky film z realneho zivota. Neni to uplne jednoduche sledovat a ztotoznit se s hrdiny, ale za me pet hvezdicek a velke doporuceni.
Muž jménem Ove (2015)
Velike prekvapeni, citlivy film se spravnym pomerem humoru a vaznych situaci. Nesmirne optimisticky film.
Americký zabiják (2017)
Davam 2 hvezdicky za spad filmu a akci. Jinak je to ohromna a skodliva blbost. Americky patrotismus v nejhorsi podobe. Fuj.A to nerikam o hodne filmech.
Tenet (2020)
Chladne, prekalkulovane, sice plne akce, ale nezajimave. A hodne zdlouhave. Formalne dobre, ale pro me spise jako filmarske drahe cviceni.
Šarlatán (2020)
Podareny film a to hlavne kvuli Trojanovi, ktery odvadi jeden ze svych tradicne lepsich vykonu.
Havel (2020)
Opravdu povedeny film, konecne zivotopis bez prehrsle klise a nudy. Je tady spousta kritiky, ale mne si libilo tak, jak to bylo natocene.Velke doporuceni pro kazdeho.
Božena (2021) (seriál)
Velice dobre, trochu netradicni pojetim, ale to je zasluzne, ze CT vykrocila z komercniho pojeti podobnych zivotopisu. Sice to neni absolutni 5 hvezd, ale latka pro serialy v televizi v roce 2021 je nastavena hodne vysoko hned od pocatku. Jeste vice takovychto pocinu.
Mafiánovi (2013)
Sracka. Body davam jenom za dobre vykony hercu. Besson uz asi nemuze vydelavat jinak. Naprosty blabol a navic hodne amoralni. Myslim, ze toto je film, za ktery se tvurci maji stydet.
Šílený Max (1979)
Sice trochu prestarle, ale klasika. A vubec nevadi, ze to je low-cost. Ma to ducha a navic mne se to libi.
1917 (2019)
Dalsi ze zbytecnych filmu o valce. Formalne skoro uchvatne, ale nema silu oslovit divaka. Pro me zklamani.