Poslední recenze (11)
Artemis Fowl (2020)
Ten arogantní spratek mě natolik vytáčel, že jsem to nezvládl ani dokoukat....to je vlastně taky umění...udělat ze stěžejní postavy něco, co po pěti minutách nenávidíte...to se jim povedlo...kdyby se to k postavě hodilo a hrál záporáka....jenže...
Dolittle (2020)
Ubohost, ten "mladej" je tam fakt jen na okrasu, to jsem dlouho neviděl, takovou neschopnost zahrát cokoliv. Asi pro jeho pěkný oči...bych si urval radši obě ruce...
Blízko od sebe (2013)
To Morien...možná až si zažijete něco obdobného, tak Vám dojde, jak některé scény jsou pravdivě kruté a reálné....život v pozlátku je potřeba vykoupit pravdou ...zákon rovnosti výměny....výkony jsou ohromující a po dlouhé době na mě film zanechal jakýsi těžký dojem.....
Poslední deníček (1)
Na co se těším a neviděl jsem