Recenze (157)
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
V slovenčine je to super!!!!!!!!!!!!!
Il Boemo (2022)
Čtyři hvězdičky za tu hudbu a kostýmy.
Mastičkář (2023)
Pět hvězdiček je fakt málo, je to krásný příběh, málem až pohádkový, ale takové potřebujeme a chceme!!!!!! Hlavně ten romantický závěr, snad to vyjde i v samotném životě!!!!!!!!!!!!!!!
Cizinka - Dobře ztracený život (2023) (epizoda)
Kdo jste četl knihy, tak víte, že je to velice dobře zpracované i pro toho, kdo nečetl žádnou. Daří se jim to suprově a je to špica!!!!!!!!!!!!!
Agrometal (2023) (seriál)
Skvělí herci, a dobrá sranda. - z čeho?? To ať každý posoudí sám............. Ale proč ne?????????????!!!!!!!!!!!!
Tichý společník (2021)
Zapnula jsem TV, že se podívám, co že to na té veřejnoprávní dávají, a už jsem zůstala až do konce filmu, dost mne to zaujalo, ten kraj znám, není daleko od nás a také tam znám spoustu lidiček, hodně zajímavý přiběh, dobře se na to koukalo. A ten závěr byl kouzelný!!!!!!
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Zakončení velkolepé!!!!!!!! Uhtred a jeho druhové po boku najlepšie!!!!!!!!!!!! Bitva vynikající!!!!!! Konec, tečka, hotovo!!!!!!!!!!!!!!
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Čtyři hvězdičky za speciální efekty!!!!!! Umíme to taky (my v ČR) a to je super!!!!!
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Je to mooc dobrý nápad, udělat dvojku, - proč ne - je zábavná, "zpěvná "- dobře zapamatovatelná (jdeš z kina a broukáš si písničky), no to je paráda!!!! Veselé a zajímavé kostýmy a Ti herci, tak to je třešnička na dortu!!!!! Lidičky, tak tohle je ta správná POHÁDKA!!!!!
Assassin’s Creed (2016)
Bojové scény byly super rychlé, neviděla jsem chvílema kdo je kdo, a právě ta rychlost se mi moc líbila.......