Recenze (420)
Miami Vice (2006)
Sklamani.Strasne jsem se na tento film tesil,protoze jsem vedel,ze je od Manna.Za ctyri dat nemuzu.Bohuzel
Ali (2001)
Nejslabsi film Manna
Poslední Mohykán (1992)
Velice pekny film.Jeden z top 10 soundtracku
Collateral (2004)
Jedina rola Cruise,kde mi opravdu nevadi.Mann je jeden z nejlepsich reziseru stare generace
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Coraci mel stesti,ze jeho filmy mely trzby.Konecne propadak
Píseň pro nevěstu (1998)
Sandler je ubozak
Vodonoš (1998)
Sandler je ubozak
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Co je na tomto filmu skveleho?Sandler ze je skvely herec?Podprumer
Závist (2004)
Nechce se mi verit,ze tohle reziroval Levinson.Angazovani Walkena me mrzi
Kletba zlatého květu (2006)
Skvele herecke obsazeni.To ale vse.