Poslední recenze (68)
Masaryk (2016)
Jaký význam má udělat film podle "skutečných událostí", které se ve skutečnosti nestaly? Interpretovat vztahy lidí, kteří hýbali dějinami, tak, jak se neodehrály? Druhá věc je marketingový tah tohoto snímku, který (minimálně u mě) vyvolal očekávání něčeho, co tu prostě ještě nebylo, co musím vidět, který film zdaleka nenaplnil.. Za mě obrovské zklamání. Roden si toho Lva zasloužil, ale 12 jich prostě být nemůže...
Bezva ženská na krku (2016)
Mám pocit, že jsem byla na jiném filmu, než o kterém tady čtu komentáře. Plytká komedie bez jakéhokoliv reálného základu, která se nám snaží nabulíkovat, že slunce na vesnici svítí pořád, že školní inspekce se ptá dětí, co umí, že vesničané spolu báječně vycházejí a mají se rádi. Tohle všechno by bylo moc hezké, ale k tomu by byli potřeba pořádní herci (z nichž tam byl jen Vetchý, ano párkrát mě fakt pořádně rozesmál!) a hlavně lepší scénář. Zdlouhavé záběry na tančící lidi u ohně, do čehož hraje krásná Lavičkova cikánská hudba (musíme přeci podpořit inklusi!) a trapné honění milenců mezi pověšenými prostěradly .. Klišé a kýč jak prase. Takže: film stojí za starou belu, sice neurazí, ale ani nenadchne. Vetchému dávám 2* a jsem zklamaná (protože Ženy v pokušení jsou tisíckrát lepší!).
Pokání (2007)
Zdá se až neuvěřitelné, jak moc se z knihy vešlo do filmu. Nemluvím jen o příběhu, ten je vcelku jasný. Ale styl vyprávění, návraty v čase a několik různých perspektiv, různé náhledy na tutéž situaci. A ten všudypřítomný zvuk klapek psacího stroje. Fakt mi to sebralo dech!